اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه دوم مرحله مقدماتی صورت می‌گیرد

بانوان والیبالیست قم در اندیشه صعود به لیگ برتر

خبرگزاری فارس: تیم والیبال بانوان هلال احمر قم از امروز در مرحله برگشت گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رود.

بانوان والیبالیست قم در اندیشه صعود به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور برگشت دیدارهای مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان قهرمانی باشگاه‌های کشور در راه معرفی دو تیم لیگ برتری، قرار است از امروز با حضور تیم‌های مدعی در دو گروه مقدماتی به انجام برسد.

این در حالی است که تیم بانوان والیبال هلال احمر قم در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور برای صعود به نیمه نهایی تلاش می‌کند و امیدوار است تا بتواند نتایج نه چندان خوب خود در مرحله رفت را جبران کند.

در حالی که قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در آذر ماه انجام شد و تیم‌های لیگی حریفان خود را شناختند، بار دیگر قرعه کشی این پیکارها تغییر کرد و بازی‌های مرحله رفت روزهای آغازین اسفند ماه انجام شد.

پیش از این قرار بود در رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور 12 تیم حضور داشته باشند و برای کسب دو سهمیه صعود به پیکارهای لیگ برتر با یکدیگر در مراحل مختلف رقابت ‌کنند و یکی از تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات تیم هلال احمر قم باشد که این تعداد تیم به هشت تیم کاهش یافت.

بر اساس برنامه ریزی هیئت والیبال استان قم، در این مسابقات تیم والیبال هلال احمر به عنوان نماینده قم با ترکیبی از بازیکنان بومی و شاخص والیبال قم به مصاف حریفان رفته است تا بتواند بعد از وقفه‌ای کوتاه بار دیگر جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد.

اما نگاهی به نحوه برگزاری رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور نشان می‌دهد که هشت تیم حاضر در این فصل از مسابقات در مرحله مقدماتی در دو گروه چهار تیمی با یکدیگر به شکل دوره‌ای به رقابت می‌پردازند.

در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله بعد را کسب می‌کنند که والیبالیست‌های قمی امیدوارند با توجه به توانمندی و قابلیت بسیار بالایی که اعضای تیم والیبال هلال احمر قم از آن برخوردار هستند، یکی از تیم‌های صعود کننده به مراحل بالاتر و در نهایت لیگ برتر باشند.

نگاهی به گروه بندی صورت گرفته در بین هشت تیم حاضر در این رقابت‌ها نشان می‌دهد که در گروه نخست این مسابقات تیم‌های مس شهر بابک، بانوان کردستان، واحد بتن سنگ تاش و معدن استقلال آباده برای کسب جواز صعود رقابت می‌کنند.

این در حالی است که در گروه دوم این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور، تیم والیبال بانوان هلال احمر قم حضور دارد که برای صعود به مرحله بعد باید با تیم‌های والیبال بانوان مرکز رماتیسم ایران، پریسا و شهرداری سمنان به رقابت بپردازد.

دیدارهای مرحله مقدماتی در گروه دوم که یکی از تیم‌های حاضر در آن تیم والیبال بانوان هلال احمر قم است، روزهای آغازین اسفند ماه به مدت سه روز به میزبانی تیم والیبال بانوان استان سمنان برگزار شد که البته با ناکامی بانوان والیبالست قم همراه بود.

این در شرایطی است که مسابقات والیبال لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور به صورت متمرکز و دوره‌ای در سه مرحله به صورت رفت، برگشت و نهایی برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در گروه نخست نیز از امروز به مدت سه روز با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

پس از برگزاری این مرحله از مسابقات در دو مرحله رفت و برگشت از هر گروه دو تیم نخست به مرحله نهایی صعود می‌کنند تا در مرحله پایانی با هم رقابت کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول