اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرج:

رسانه‌ها عملکرد شهرداری و شورای شهر را نقد کنند/ برخی انتقادها از سر دلسوزی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر کرج از عموم رسانه‌های فعال در این شهرستان خواست تا عملکرد شهرداری و شورای شهر مرکز استان البرز طی سال 90 را نقد کنند.

رسانه‌ها عملکرد شهرداری و شورای شهر را نقد کنند/ برخی انتقادها از سر دلسوزی نیست

محمود دادگو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب طی رهنمودهای مختلفی بارها تاکید فرمودند که مسئولان باید در برابر عملکرد خود به مردم و نهادهای نظارتی پاسخگو باشند.

وی تاکید کرد: هیچ مسئول و دستگاهی حق ندارد خود را فراتر از انتقاد و نقادی به ویژه از سوی دلسوزان بداند و اگر انتقادهای سازنده نباشد به طور قطع ما در مردابی خود ساخته گرفتار خواهیم شد.

* رسانه‌ها چشمان بیدار مردم و مسئولان هستند

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در حوزه نقادی و به پرسش گرفتن مسئولان نقش بسیار مهمی دارند، گفت:‌ برخی می‌گویند رسانه‌ها چشمان مردم هستند، اما من معتقدم که آنها چشمان مردم و مسئولان هستند.

دادگو افزود: اگر رسانه‌ها اشکالات را بیان نکرده و مسئولان را آگاهی ندهند، نمی‌توان امیدوار به رفع اشکالات، نواقص و کاستی‌ها بود.

* باید از انتقاد سازنده حمایت کرد

وی در ادامه با بیان اینکه انتقاد سازنده برای هر مجموعه پویا و فعالی ضروری است، گفت: البته باید میان انتقاد سازنده و مسائلی که از روی غرض‌ورزی و کینه مطرح می‌شود، تفاوت گذاشت.

دادگو افزود: باید از انتقاد سازنده حمایت کرد و از آنها برای حل اشکالات و نواقص درس گرفت.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر کرج طی سال 90 گفت: اکنون که به پایان سال نزدیک می‌شویم، لازم است عملکرد خود را در معرض دید مردم و نقادی رسانه‌ها قرار دهیم.

دادگو در پایان اظهار داشت: امیدوارم رسانه‌ها با نگاهی منصفانه این عملکرد را نقد کرده و با جسارت مشکلات، کاستی‌ها و نواقص شورای شهر و شهرداری کرج طی سال 90 را بیان کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول