اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس:

نقد منصفانه از مسئولان دستگاه‌ها خط قرمز نیست

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: حفظ و تقویت منافع ملی به معنای اقتدار و قدرت ملی بوده و هیچ‌گاه نقد منصفانه از مسئولان و مدیران دستگاه‌ها به منظور پوشش نقاط ضعف، خط قرمز نخواهد بود.

نقد منصفانه از مسئولان دستگاه‌ها خط قرمز نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محسن حیدریان ظهر امروز در نخستین همایش هم‌اندیشی مطبوعات غرب کشور در سنندج بر انتقاد سازنده از مسئولان توسط رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: رسانه‌ها و به ویژه نشریات محلی باید با این رفتار آستانه تحمل مسئولان را بالا ببرند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امروز از رسانه‌ها و خبرنگاران انتظار می‌رود که با نقد منصفانه و بدون مغرضانه آستانه تحمل مدیران و مسئولان و مجریان کشور را به منظور حل مسائل و مشکلات بالا ببرند.
وی افزود: مطالبات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از جامعه رسانه‌ای در دو بخش مهم دفاع از اصول و آرمان‌ها و انتقال آنان و آسیب‌زدایی از این آرمان‌ها است که در این راستا رسانه‌ها می‌توانند ابزار مهم و موثر برای شناسایی این آسیب‌ها باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) این است که امروز قدرتمندترین ابزار در مقابله با جنگ نرم دشمنان خدمت بی‌منت به مردم است و مبارزه با این تهدیدات نیز با کار، تلاش، ایجاد تولید، اشتغال و توسعه و قدرت دادن به کشور محقق خواهد شد.
حجت‌الاسلام حیدریان اضافه کرد: مقاومت قانونی و غیرقانونی در برابر حاکمیت و مقاومت مردم در برابر نفوذ از اهداف اصلی جنگ نرم است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه بیان داشت: امروزه ما می‌توانیم از طریق فضای رسانه‌ای توانمندی‌های کشورمان را بشناسانیم و نوع نگاه بسیاری از کشورهای جهان را نسبت به این مسائل تغییر دهیم و این مهم از رسالت خطیر خبرنگاران و رسانه‌هاست.
حجت‌الاسلام حیدریان با اشاره به خطوط قرمز در رسانه‌ها، گفت: خط قرمز هر کشوری منافع ملی آن کشور است و منافع ملی نیز به معنای اقتدار و قدرت ملی بوده و هیچ‌گاه نقد منصفانه از مسئولان و مدیران دستگاه‌ها خط قرمز نخواهد بود.
وی از خبرنگاران رسانه‌های کشور به عنوان شجره طیبه نام برد و افزود: رسانه‌ها در کشور ما قدرت نرم هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه با اشاره به فعالیت‌های نشریات مختلف در 5 استان غرب کشور، اظهار داشت: در استان‌های غرب کشور با توجه به وجود قومیت‌های مختلف فضای رسانه‌ای بسیار تاثیرگذار بوده و رسانه‌ها باید از این فرصت‌ها برای تثبیت نظام اسلامی و حفظ تمامیت ارضی و دفاع از منافع ملی تلاش کنند و کاستی‌های را نیز انعکاس دهند.
حجت‌الاسلام حیدریان در پایان خاطرنشان کرد: باید با نهادینه کردن فرهنگ نقد در جامعه در راستای توسعه و پیشرفت استان و کشورمان گام‌های خوبی برداریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول