اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو انجمن حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان خبر داد

عضویت 90 هزار نفر در انجمن حمایت از مصرف ‌کنندگان

خبرگزاری فارس: عضو انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان گفت: انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان در 28 استان کشور راه‌اندازی شده است و 90 هزار نفر عضو دارند.

عضویت 90 هزار نفر در انجمن حمایت از مصرف ‌کنندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مجید میمند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام مصرف‌ کنندگان می‌توانند به عضویت انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در آیند.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از حقوق مصرف ‌کنندگان کرمان دارای یک‌ هزار و 200 عضو است، ابراز داشت: انتخابات این انجمن در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد.

میمند از تشکیل انجمن مذکور در 10 شهرستان استان کرمان خبر داد و بیان داشت: هیئت مدیره این انجمن‌ها نیز شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: تاکنون انجمن حمایت از مصرف‌ کنندگان در 28 استان و 356 شهرستان کشور راه‌اندازی شده است و 90 هزار نفر عضو دارند.

میمند با  اشاره به اینکه مصرف ‌کنندگان اطلاعات مناسبی در زمینه حقوق خود ندارند، خاطرنشان کرد: انجمن حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان اطلاعاتی را در زمینه حق و حقوق مصرف ‌کنندگان به مخاطبان ارائه می‌کند.

وی ایجاد فرهنگ‌سازی در زمینه حقوق مصرف ‌کنندگان را ضروری دانست و افزود: از کارخانه‌هایی که حقوق مصرف ‌کنندگان را رعایت می‌کنند، تجلیل به عمل می‌آید و این مجموعه‌ها به عنوان کارخانه نمونه مردم معرفی می‌شوند.

میمندی با بیان اینکه انجمن حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان وارد فعالیت‌های اجرایی مانند نظارت نمی‌شود، ابراز داشت: این انجمن در زمینه‌های مختلف به مردم اطلاع‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول