اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رونمایی از اثر موسیقی در هفته امور تربیتی

سرود معلم خراسان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سرود مربی تربیتی و معلم استان خراسان رضوی در هفته امور تربیتی رونمایی ملی می‌شود.

سرود معلم خراسان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد ابراهیم محمدی ظهر امروز برنامه‌های هفته امور تربیتی را در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر و اظهار داشت: برنامه‌های هفته امور تربیتی، تقدیر از خادمین برتر قرآن و معرفی و تجلیل از برترین‌های حوزه پرورشی معاونان، مربیان پرورشی، مشاوران و مربیان بهداشت از جمله برنامه‌های این هفته را تشکیل می‌دهد.

محمدی افزود: همایش و اختتامیه برگزیدگان پیشگامان تربیت و تبادل تجربیات مربیان پرورشی از جمله برنامه‌های دیگر این معاونت است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی استان اظهار داشت: معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی در این هفته، هفت نمایشگاه کتاب و شب شعر، قصه‌نویسی و طنزپردازی مربی تربیتی را به همراه رونمایی از کتاب تجربیات تربیتی را نیز در برنامه‌های خود دارد.

محمدی افزود: افتتاح خوابگاه و سینمای خانواده در مجتمع فرهنگی تربیتی ثامن‌الحجج(ع)، افتتاح سالن اجتماعات و مجتمع فرهنگی تربیتی هاشمی‌نژاد، افتتاح مجموعه آبی قایقرانی مجتمع فرهنگی تربیتی شهید بهشتی و افتتاح استخر مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی از جمله افتتاح برنامه‌های عمرانی و آموزشی معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی در هفته امور تربیتی است.

محمدی گفت: در این هفته نیزاز سایت کانون‌ها و اردوگاه‌های  فرهنگی تربیتی استان خراسان رضوی و از زیر سایت معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی گروه مشاوره تربیتی و نرم افزار شورای تربیتی مدرسه و جشن ستارگان حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی، همچنین از کتاب تجربیات قرآنی گروه قرآن و عترت رونمایی می‌شود.

محمدی گفت: ایجاد نمایشگاه نگارخانه دانش‌آموزی و گردهمایی و همایش برترین‌های ائمه جماعات استان و برگزاری اختتامیه همایش و جشنواره نویسندگان فردا، اختتامیه و تجلیل از منتخبین مربی پژوهنده و برگزاری محافل کرسی تلاوت در قطب‌ها از برنامه‌های دیگر معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی در این هفته است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اظهار داشت: همایش کوهپیمایی خانوادگی مربیان حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی و ورودی رایگان اردوگاه‌ها در هفته تربیت اسلامی برای مربیان حوزه پرورشی، برگزاری مسابقات ورزشی به‌مناسبت این ایام، توزیع و نصب وسایل بدنسازی پارکی در مدارس دخترانه، توزیع سبدهای ورزشی ویژه مدارس از ویژه‌برنامه‌های دیگر این معاونت است.

محمدی گفت: برگزاری همایش علمی دانش‌پژوهان جوان تربیت‌بدنی و رونمایی و اهدای کتاب زنگ تفریح به مربیان استان ،معرفی و برگزاری جشن کتاب برتر سال تربیتی از برنامه‌های دیگری است که امسال همزمان با هفته امور تربیتی توسط معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول