اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 230

زارعی: نمایندگان بازوی قوی عوامل اجرایی هستند

خبرگزاری فارس: نامزد منتخب جببه متحد اصولگرایان مازندران در حوزه ساری و میاندرود، نمایندگان را بازوی قوی عوامل اجرایی در استان قلمداد کرد.

زارعی: نمایندگان بازوی قوی عوامل اجرایی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، منصورعلی زارعی عصر امروز در همایش انتخاباتی در مسجد شکوهی شهرستان ساری اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی، حکومت و نظارت، متعلق به مردم است.

وی با اشاره به اینکه همه کسانی که در جایگاه خدمتگزاری جمهوری اسلامی قرار می‌گیرند این وظایف را به صورت تنفیذی از سوی مردم دارند، تصریح کرد: برنامه‌های خود را در زمینه‌های مختلف ارائه کرده‌ام و امروز بر اساس برنامه و تفویض اختیاری که شما به من داده‌اید با شما عهد اخوت می‌بندم که تا پای جان از منافع مردم دفاع کنم.

زارعی با بیان اینکه زحمتکش‌ترین مردم در این حوزه از شهر ساری زندگی می‌کنند، ادامه داد: به عنوان خدمتگزار، شرمنده مردم این منطقه هستم.

عضو منتخب لیست جبهه متحد اصولگرایان در مرکز استان یادآور شد: در دوران خدمتگزاری‌ام هر زمان که از این منطقه عبور می‌کردم و افتخار داشتم که بیشترین وقت خود را برای محرومیت‌زدایی در این منطقه صرف کرده‌ام، غصه‌ام می‌گرفت که نتوانستیم کمترین مسائل رفاهی را برای مردم منطقه فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه امکانات و ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعت در این منطقه از شهر ساری داریم، تصریح کرد: در دودانگه حتی اگر زمینی را رایگان در اختیار سرمایه‌گذار می‌گذاشتیم، آنها نمی‌پذیرفتند چراکه کمترین امکانات برای زیرساخت بخش صنعت در این منطقه را فراهم نکردیم.

زارعی با بیان اینکه کارهای بزرگی در مناطق بالادست انجام دادم که به دلیل حمایت نکردن مسئولان استانی محقق نشد، گفت: مناطق دیدنی منحصر به فردی در این منطقه وجود دارد اما افسوس یک جاده دسترسی هم نداریم پس چگونه می‌توانیم اشتغال پایدار ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران باید بهترین زندگی را داشته باشند، گفت: نتوانستیم از منابع عظیمی که در مرکز استان داریم استفاده مطلوب کنیم.

کاندیدای نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود با بیان اینکه کجاست وظیفه پیگیری و نظارتی نمایندگان مجلس تصریح کرد: به دنبال هیاهوی سیاسی رفتن و وعده فریب به مردم دادن کار راحتی است.

وی یادآور شد: وعده‌های من موجب اشتغال پایدار در منطقه می‌شود.

زارعی با اشاره به اینکه 12 اسفند پای صندوق‌های رای ثابت کنیم به افرادی رای می‌دهیم که خدمتگزار واقعی هستند، گفت: افرادی که در دوران خدمت جزء شأن نوکری مردم، جایگاه دیگری برای خود نمی‌خواستند.

وی با بیان اینکه نمایندگان بازوی قوی عوامل اجرایی در استان هستند، اظهار داشت: امروز بازوی من باشید، فردا زبان شما در مجلس هستم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول