اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان:

700 عضو فولاد ماهان تمایل برای ورود به هلال احمر دارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان گفت: در حال حاضر باشگاه فولاد ماهان سپاهان با 32 تیم ورزشی 700 عضو دارد که همگی تمایل به ورود به جمعیت هلال احمر دارند.

700 عضو فولاد ماهان تمایل برای ورود به هلال احمر دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رضا ساکت ظهر امروز در مراسم انعقاد قرارداد همکاری بین جمعیت هلال احمر استان اصفهان و باشگاه ورزشی فولاد ماهان سپاهان با بیان اینکه ورزش در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی نقش مهم و بر جسته را ایفا می‌کند، اظهار داشت: باشگاه فولاد ماهان سپاهان به عنوان بزرگ‌ترین باشگاه خصوصی کشور، ایجاد بستر مناسب برای حضور جامعه ورزش کشور در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی را از اهداف مهم خود می‌داند.

وی با اشاره به اینکه جامعه ورزش نیازمند پلی برای ارتباط بین جمعیت هلال احمر کشور و اهالی ورزش بود، افزود: ورزشکارانی که روح جوانمردی را یدک می‌کشند و حضور فعال و پویا دارند، خواستگاه خود را در این عرصه، جمعیت هلال احمر می‌دانند.

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان بیان داشت: در حال حاضر باشگاه فولاد ماهان سپاهان با 32 تیم ورزشی 700 عضو دارد که همگی تمایل به ورود به جمعیت هلال احمر دارند.

وی تصریح کرد: در ابتدای مطرح شدن امضای این تفاهم‌نامه بین باشگاه فولاد ماهان و جمعیت هلال احمر باور نداشتم که این حجم گسترده از فعالیت‌های وسیع را اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر انجام می‌دهند و این امر حکایت از مظلومیت جمعیت هلال احمر دارد.

ساکت بیان داشت: تمام این ورزشکاران به همراه پرسنل گروه صنعتی ماهان از طریق عضویت در خانواده بزرگ هلال احمر کشور می‌توانند نقش کوچکی را در فعالیت‌های داوطلبانه ایفا کنند و عضویت در این مجموعه سهم کوچکی را در فعالیت‌های بشر دوستانه داشته باشند.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول