اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه 12 اسفند و در خلخال رخ داد

زنگ حماسه حضور رأی اولی‌ها نواخته شد

خبرگزاری فارس: در آستانه 12 اسفند روز برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس زنگ حماسه حضور رأی اولی‌ها در تقارن با هفته تربیت اسلامی در شهرستان خلخال نواخته شد.

زنگ حماسه حضور رأی اولی‌ها نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز در دبیرستان دخترانه شهرستان خلخال برگزار شد، امام جمعه شهرستان خلخال در سخنانی نظام اسلامی ایران را حاکمیتی برگرفته از رأی و اعتماد مردم توصیف کرد و گفت: اعتبار تمام قوای نظام به حضور مردم و پشتیبانی آنها در صحنه است و مجلس خود مظهر حاکمیت مردم در اداره جامعه است.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری افزود: آن چه که انتخابات 12 اسفند را متمایز از انتخابات دیگر می‌کند حضور با بصیرت عاشقانه و همراه با شور و شوق مردم در پای صندوق‌های رأی است که دانش‌آموزان نیز در این مسیر مشارکت خود را نشان می‌دهند.

وی این مشارکت را بهترین برگ برنده در سازندگی کشور و حرکت توسعه‌آفرین بیان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب شورآفرین در به راه‌ انداختن اراده و حاکمیت مردم است و دشمنان ما نیز از همین قدرت و صلابت در هراس و نگرانی هستند.

رشتبری تصریح کرد: انتخابات مجلس نهم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا که دشمنان این نظام با حیله‌های فراوان چه قبل از انتخابات و چه بعد از آن به دنبال سواستفاده از فضای پیش آمده هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد: ایران اسلامی ما هم اکنون با توانمندی تمام راه‌ پیشرفت و اعتلا را در پیش گرفته است و ما این حرکت را مدیون رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری در تصمیم‌های درست و چاره‌اندیشی مناسب در مقابله با فتنه‌های داخلی و خارجی هستیم.

به گزارش فارس، امام جمعه شهرستان خلخال اضافه کرد: جوانان ما به ویژه قشر دانش‌آموز و رأی اولی‌ها در حالی 12 اسفند امسال راه گذشتگان خود را آغاز می‌کنند و به استمرار آن کمک می‌کنند که ایران در سخت‌ترین شرایط با هجمه‌های دشمنان پلید مواجه است.

وی خباثت نظام کفر را نادیده گرفتن تمام اصول و مبانی انسانی و اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: آن چه به سازندگی کشور کمک می‌کند مشارکت همه‌جانبه مردم در تمام عرصه‌ها است که انتخابات یکی از مصادیق این حضور و پشتیبانی واقعی است.

رشتبری در ادامه بیان کرد: مردم ایران بیش از سه دهه است که با ترفندها و حیله‌های رنگین دشمن مواجه هستند در حالی که همین ملت در سال‌های اخیر به موفقیت‌ها و توفیقات روزافزونی دست یافته و در سال‌های آینده نیز همین مسیر را با قدرت دنبال می‌کنند.

وی از انتخابات به عنوان قدرت نرم ایران در مواجهه با اردوگاه کفر یاد کرد و گفت: مردم ما در یوم انتخابات بار دیگر آمریکا و رژیم صهیونیستی را در اندیشه زبون و پلید خود ناکام می‌گذارند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول