اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

راه‌اندازی نمایشگاه کالای بهاره در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از راه‌اندازی نمایشگاه کالای بهاره در دشتستان خبر داد.

راه‌اندازی نمایشگاه کالای بهاره در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی بعد از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار دشتستان اظهار داشت: دشتستان بزرگ‌ترین شهرستان استان است و برای تنظیم بازار شب عید در این شهرستان باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی که در آستانه سال جدید هستیم و نوسانات اخیری که در حوزه ارز و سکه اتفاق افتاده، قیمت‌ها و میزان کالاها باید به طور کارشناسی شده کنترل و نظارت شود.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: همه عوامل مؤثر در تنظیم بازار باید با نظارت مستمر و جدی وضعیت نوسانات قیمت‌ها را در آستانه نوروز کنترل کنند.

خسروی تصریح کرد: این نوسانات و گاها کاهش میزان کالاهای ضروری در بازار باید به طور جدی تحت کنترل قرار گیرند تا مردم نگران سفره معیشتی خود نباشند.

وی از راه‌اندازی نمایشگاه کالای بهاره خبر داد و گفت: چند قلم کالایی که قرار است به طور تعاونی و نرخ دولتی در شهرستان توزیع شود، مسئولان اداره صنعت و تجارت باید حداکثر سهمیه را برای دشتستان بگیرند.

خسروی یادآور شد: نباید کسبه به لحاظ برگزاری این نمایشگاه متضرر شوند و شرایط بازار به شکلی باشد که همچنان بازار برازجان به عنوان ارزان‌ترین بازار مطرح شود.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: شرکت سیمان دشتستان با تولید انبوه سیمان و عرضه به بازار تورم ایجاد شده را کاهش دهد به لحاظ اینکه احساس کمبود در بازار سیمان باعث بالا رفتن قیمت آن خواهد شد.

خسروی در ادامه بر نظارت بر کشتارگاه‌های مرغ شهرستان نیز تاکید کرد و بیان کرد: مردم در شب عید نباید با افزایش قیمت ناگهانی مواجه شوند و انتظار داریم کشتارگاه‌ها بویژه در بحث مرغ همکاری کنند.

وی افزود: تمام مسئولان باید از تمام ظرفیت موجود برای رفاه و آسایش مردم به نحو مطلوب استفاده کنند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول