اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

ملت در انتخاب اصلح بصیرت را سرلوحه قرار دهند

خبرگزاری فارس: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با صدور اطلاعیه‌ای بر حضور گسترده ملت در پای صندوق‌های رای و مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

ملت در انتخاب اصلح بصیرت را سرلوحه قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی آمده است: بار دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی فرا رسیده و حماسه دیگری فرا روی ملت شریف ایران قرار گرفت، بی‌شک انتخابات در کشور ما تکلیف دینی و شرعی و امتحانی از امتحانات خداوند است. حضور پرشور مردم در انتخابات نماد باور عمیق ملت ایران به حق حاکمیت بر سرنوشت خود، مظهر بلوغ دینی و سیاسی و تجلی مردم‌سالاری دینی است.

در این بیانیه آمده است: دشمنان انقلاب از ماه‌ها قبل با تبلیغات رسانه‌ای انبوه خود می‌کوشند که زمینه حضور پر‌شور مردم در انتخابات را کم کنند و آنان را نسبت به انقلاب نا‌امید و مایوس سازند. از این رو شرکت آحاد ملت شریف ایران در انتخابات آتی علاوه بر آنکه تجدید پیمان با آرمان‌های امام و شهداست، لبیک دیگری به ندای رهبر معظم انقلاب و خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم به ویژه آمریکا،‌ انگلیس و رژیم صهیونستی خواهد بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: همچنین بصیرت ملت شریف ایران در انتخاب اصلح از اهمیت فراوان برخوردار است مردم شریف ما باید بکوشند تا نمایندگانی متعهد به اسلام عزیز، متخصص در امر خود را برگزیند نماینگانی که در مسیر احیای ارزش‌های اسلامی و برقراری عدالت و مبارزه با هرگونه فساد و تباهی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تلاش کنند، نمایندگانی که از دل مردم برخاسته باشند و ضمن باور به استکبارستیزی و نفی سلطه بیگانگان به استقلال و خود کفایی این کشور و آبادانی آن بیندیشند.

در این بیانیه تصریح شده است: آنچه همگان به آن اذعان دارند این است که زنان ایران اسلامی همواره مانند مردان در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور فعال و پر‌ثمر داشته‌اند و از کیان اسلامی حراست کرده‌اند و ان‌شا‌الله در انتخابات آتی نیز حضوری دشمن شکن خواهند داشت. اساتید مدیران و طلاب حوزه‌های علمیه خواهران همه ملت شریف ایران را به حضور پر‌شور و دشمن شکن در پای صندوق‌های انتخابات دعوت می‌کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول