اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی:

اتحاد اقوام ثمره انقلاب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: اتحاد اقوام در ایران اسلامی یکی از ثمره‌های مهم پیروزی انقلاب است.

اتحاد اقوام ثمره انقلاب است

حجت‌الاسلام محمد‌باقر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اتحادی که هم‌اکنون بین پیروان آیین‌های مختلف و اقوام شاهد هستیم نتیجه پیروزی رسیدن انقلاب است به طوری که در انتخابات پیش‌رو هم دوشادوش یک‌دیگر برای انتخاب افراد مورد نظر خود مبادرت خواهند کرد.

وی انتخابات را یک صحنه بی‌بدیل از همدلی اقوام ایرانی دانست و خاطرنشان کرد: این همدلی و یگانگی که بین اقشار مختلف جامعه محقق شده است نتیجه پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی است به طوری که همدلی و اتحادی با این عظمت در جهان دیده نشده است.

این مسئول به لزوم احیای انجمن‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: باید در راستای تحقق اهداف انقلاب فعالیت این انجمن‌ها در کشور بیش از بیش افزایش پیدا کند چرا که امروز کمرنگ شدن حضور آنها را شاهد هستیم لذا با افزایش فعالیت‌ها به نظر می‌رسد بسیاری از مشکلات در حوزه‌های مختلف رفع شود.

وی به جایگاه رسانه‌های جمعی برای تبیین اهداف انقلاب اشاره کرد و گفت: مطبوعات مولود انقلاب هستند قبل انقلاب در سراسر کشور روزنامه‌ای وجود نداشت بلکه همه کاغذ اخبارها ژورنالی برای معرفی مفسدان بود به شکل رسمی سیگار و مشروبات الکلی ترویج می‌دادند اما امروز شاهد رشد یافتن رسانه‌ها از نظر کمی و کیفی هستیم.

این مسئول به نقش رسانه‌ها در ایام برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: نشریه‌ها در گذشته مگر به راه‌کارهای کاهش اعتیاد می‌پرداختند مگر به تقویت سجایای اخلاقی می‌پرداختند در آن زمان محتوای نشریه‌ها در تضاد کامل با فرهنگ و معنویات و ارزش‌های اخلاقی بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت: بعد از انقلاب روند پیشرفت در استان ما آغاز شد به طوری که توسعه فرهنگی و صنعتی در جای جای استان مانند سایر مناطق کشور روی داد بر این اساس باید در انتخابات با احساس مسئولیت بیشتری مردم شرکت کنند.

انتهای پیام/غ20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول