اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رضوانشهر خبر داد

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رضوانشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رضوانشهر از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر مهدی نقدی ظهر امروز در جلسه صنعت و معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در راستای تنظیم بازار شب عید اظهار داشت: در این راستا 10 واحد صنفی رضوانشهر برای فروش‌های فوق‌العاده پایان سال آماده هستند.

وی واحدهای مذکور را عمدتا عرضه‌کننده کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی و پروتئینی و میوه و تره‌بار عنوان کرد و افزود: این واحدها از تاریخ 10 اسفند با اطلاع‌رسانی مناسب و نصب پرده و پلاکارد اقدام به فروش کالا با قیمتی معادل 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار می‌کنند.

این مسئول از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رضوانشهر از تاریخ 20 تا 28 اسفند جاری در میدان نماز این شهرستان خبر داد.

به گفته وی در این نمایشگاه که با 40 غرفه دایر می‌شود محصولات عمده مورد نیاز به ویژه مواد غذایی و پروتئینی، پوشاک و کیف و کفش، روغن، شکر و میوه در اولویت عرضه قرار می‌گیرند.

نقدی اضافه کرد: شهروندان رضوانشهری می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب در این نمایشگاه تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه عرضه میوه و مرکبات شب عید در استان ذخیره‌سازی شده است خاطر نشان کرد: این اقلام با اطلاع‌رسانی مناسب در مناطق مختلف شهرستان به ویژه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا عرضه می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های به‌ عمل آمده برخی کالاهای پرمصرف مورد نیاز مردم به‌ویژه گوشت مرغ، گوشت قرمز و برنج، شکر و روغن نیز به میزان کافی در استان ذخیره شده که در صورت افزایش قیمت‌ها و کمبود عرضه و نیاز بازار به صورت مناسبی ارائه می‌شود.

وی افزود: برای نظارت بر روند فعالیت واحدهای صنفی و برخورد با هرگونه تخلف احتمالی بازرسان این اداره به همراه بازرسان مجمع امور صنفی و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان در راستای طرح تشدید بازرسی اقدام به انجام بازرسی‌های روزانه از واحدهای توزیعی و صنفی کرده و با هرگونه تخلفی نظیر گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت‌ها و ... برخورد قانونی می‌شود.

نقدی از شهروندان رضوانشهری خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه کالا مراتب را از طریق شماره تماس 124 ستاد خبری این شهرستان اعلام کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در رضوانشهر بیان داشت: در راستای اجرای این طرح بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت رضوانشهر و مجمع امور صنفی به همراه ناظران افتخاری این شهرستان با هدف نظارت بر بازار عرضه و تقاضا، جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی و اطمینان از سهولت تامین مایحتاج عمومی مردم از ابتدای اسفند تا پانزدهم فروردین 91 اقدام به بازرسی‌های متعدد و ضربتی از مناطق حساس بازار و واحدهای صنفی می‌کنند.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول