اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد آبادان:

فرهنگ و هنر ایرانی نیازی به الگوپذیری از خارج ندارد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت: فرهنگ و هنر ایرانی نیازی به الگوبرداری از کشورهای خارجی ندارد.

فرهنگ و هنر ایرانی نیازی به الگوپذیری از خارج ندارد

فرهاد پورغراوی‌علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: استقبال بی‌نظیر مردم آبادان از نهمین جشنواره موسیقی نشان داد که فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این شهرستان دارای جایگاه خاصی است و باید فعالیت‌های خود را در این زمینه گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ و هنر ایران اسلامی در سطح جهان از جایگاه  فاخری برخوردار است گفت: فرزندان پرتلاش این دیار با تمدن نیاز به الگوپذیری از سایر کشورها در شرق و غرب جهان ندارند و با توجه به پشتکار و همت آنها باید به عنوان الگو در همه جای دنیا معرفی شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان افزود: همواره حضور گروه‌های موسیقی فاخر و معتبر چه در زمینه موسیقی سنتی و چه پاپ، می‌تواند سبب ارتقای سطح علمی جوانان با استعداد و پرورش مخاطبان حرفه‌ای شود و نهمین جشنواره موسیقی آبادان نیز در راستای تحقق این موقعیت مناسب برگزار شده تا موسیقی شهرستان را بار دیگر شکوفا کند.

پورغراوی‌علوانی در خصوص سایر استعدادهای فرهنگی و هنری موجود در شهرستان آبادان خاطرنشان کرد: داستان‌نویسی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی و شعر به ویژه شعرهای حماسی دارای جایگاه ویژه‌ای در این شهرستان هستند که اصحاب فرهنگ و هنر توانسته‌اند با توجه به نیاز و استقبال مردمی با فعالیت در این زمینه‌ها در میان مردم محبوبیت کسب کنند.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از جشنواره موسیقی آبادان اضافه کرد: همواره استقبال مردم از فعالیت‌های فرهنگی و هنری موجب رشد و نبوغ استعدادهای جدید در جوامع می‌شود و مردم آبادان نیز با همراهی هنرمندان خود این زمینه را در راستای بلوغ هنرجویان و هنرمندان فراهم کرده‌اند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در پایان اذعان داشت: از مردم هنردوست آبادان به خاطر حضور در این جشنواره و پشتیبانی از آن تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم در آینده نیز با برگزاری چنین رویدادهایی به اعتلای هنر و فرهنگ در شهرستان کمک کنیم.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول