اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان خبر داد

برگزاری جشن‌های فرهنگ و هنر در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جشن‌های فرهنگ و هنر در استان سیستان‌و بلوچستان آغاز شده و درحال برگزاری است.

برگزاری جشن‌های فرهنگ و هنر در سیستان‌وبلوچستان

حجت‌الاسلام عباس دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: جشن‌های فرهنگ و هنر همزمان با افتتاح چهاردهمین نمایشگاه کتاب در سالن جنبی نمایشگاه دائمی زاهدان آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه جشن فرهنگ و هنر شهرستان‌های زاهدان، خاش و میرجاوه و زابل، سراوان و ایرانشهر به صورت مشترک برگزارشده است، افزود: جشن فرهنگ و هنر شهرستان‌های نیکشهر و سرباز نیز به صورت مشترک امروز و جشن فرهنگ و هنر شهرستان زهک فردا در نمایشگاه دائمی زاهدان  برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: جشن فرهنگ و هنر شهرستان ایرانشهر با اجرای موسیقی دونلی شیر محمد اسپندار، اجرای سرود  "ای ایران" با رهبری ناروئی، اجرای موسیقی محلی آوای دل به سرپرستی پسر مرحوم ماشاالله بامری، شب گذشته در سالن جانبی نمایشگاه دائمی زاهدان برگزار شد.

دانشی تصریح کرد: تکنوازی بنجو توسط عمر سامی چیره دست بلوچ، اجرای موسیقی حماسه‌ای بلوچ توسط گروه" پهره" به سرپرستی نادر نیک‌نژاد و اجرای موسیقی دهل و سرنا از دیگر برنامه‌های جشن فرهنگ و هنر شهرستان ایرانشهر بود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول