اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری خبر داد

راه‌اندازی نخستین کتابخانه ادبیات آیینی کشور در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر آفرینش‌های ادبی اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور از راه‌اندازی نخستین کتابخانه تخصصی ادبیات آیینی کشور در خراسان شمالی خبر داد.

راه‌اندازی نخستین کتابخانه ادبیات آیینی کشور در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، کمال شفیعی در جمع شاعران و ادب دوستان این استان، بر اهمیت رشد ادبیات و شعر در سراسر کشور تأکید کرد.

وی با بیان اینکه در این نهاد یک هدف را دنبال می‌کنیم، گفت: ادبیات مختص تهران نیست بلکه مختص همه شهرستان‌هاست و در تلاش هستیم این مهم را با برگزاری برنامه‌های نظیر کنگره شعر آیینی در شهرستان‌ها توسعه دهیم.

شفیعی تصریح کرد: برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در تهران در بهترین زمان فراغت، مخاطب چندانی ندارد اما در شهرستان‌ها علاقه‌مندان بیشتری وجود دارد که با اشتیاق از برگزاری برنامه‌های این عرصه استقبال می‌کنند.

وی از استقبال شاعران استان خراسان شمالی از این کنگره ادبی و نیز برای موفق آن ابراز خرسندی کرد و گفت: خراسان شمالی میزبان یازدهمین جشنواره سراسری شعر و قصهٔ جوان خواهد بود.

مدیر آفرینش‌های ادبی اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزهٔ هنری کشور همچنین برای راه‌اندازی دبیرخانه دائمی شعر دینی در حوزه هنری خراسان شمالی اعلام آمادگی کرد و افزود: امید‌ می‌رود این دبیرخانه به زودی در این استان فعالیت خود را آغاز کند.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول