اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سوریه تمام مسایل مطرح شده در کنفرانس تونس را محکوم کرد

خبرگزاری فارس: یک منبع سوری تمام بیانیه‌ها و مطالب مطرح شده در کنفرانس "دشمنان سوریه" را محکوم کرده و آن را در راستای دخالت آشکار در امور داخلی این کشور و حمایت از تروریست‌ها برای تخریب سوریه دانست.

سوریه تمام مسایل مطرح شده در کنفرانس تونس را محکوم کرد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سوریه، یک منبع رسمی سوریه دیروز اعلام کرد که این کشور تمام مسایل گفته شده و بیانیه های صادر شده در کنفرانس دشمنان سوریه در تونس را رد کرده و آنها را محکوم می کند.

این منبع که به نام وی اشاره ای نشده است، نشست مذکور را در نتیجه شکست تمام توطئه هایی دانست که علیه سوریه و ملت آن در نشست های اتحادیه عرب و یا سایر محافل دولتی طراحی شده بود و تاکید کرد که سوریه رای های صادر شده در این نشست در زمینه تامین مالی هزینه های گروه های مسلح را تقبیح می کند و آن را در راستای حمایت از تروریست و ضرر زدن مستقیم به منافع ملت سوریه برای رسیدن به امنیت و ثبات در این کشور می داند.

این منبع به نمایندگی از دولت این کشور تمام موارد صادر شده از این نشست را دخالت آشکار در امور داخلی سوریه داست و از تظاهرات گسترده ملت سوریه که در راستای ابراز خشم خود از برگزاری این نشست در خاک این کشور به خیابانها ریخته و توطئه علیه سوریه را محکوم کردند، تشکر کرد.

وی افزود که سوریه از مخالفان ملی می خواهد که مشارکت در کنفرانس دشمنان سوریه را رد کنند تا در گفتگوهای ملی وارد شده و در راستای ساختن آینده جدید برای این کشور سهیم باشند.

این منبع از تمام ملت سوریه نیز خواست تا مسئولیت خود را در قبال کشور شناخته و امروز در پای صندوق های رأی حاضر شده و در همه پری قانون اساسی در این کشور شرکت کرده و سهم مستقیمی در روند دموکراتیک در کشور برای تضمین آینده سوریه و ملت آن و ادامه دستاوردهای آن به سوی پیشرفت داشته باشند.

وی ابراز داشت که کسانی که به دنبال خشونت در سوریه هستند، گروه های مسلحی هستند که از سوی برخی کشورهای عربی و غربی حمایت می شوند و دولت سوریه تنها می تواند امنیت ملت و حمایت از اموال مردم خود را تضمین کند.

وی به نمایندگی از دولت سوریه از تمام کسانی که سلاح خود را به روی مرد گشوده اند، خواست که سر عقل بیایند و از تخریب کشور دست بردارند، چرا که تنها کسانی از این اقدامات استفاده می کنند که دشمن سوریه و امت عربی هستند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول