اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت خبر داد

توزیع هدیه رهبری بین 13 هزار دانش‌آموز در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: هدایای دفتر مقام معظم رهبری به 13 هزار و 576 نفر از دانش‌آموزان جیرفت تقدیم می‌شود.

توزیع هدیه رهبری بین 13 هزار دانش‌آموز در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، عبدالله عسکری صبح امروز در مراسم تقدیم هدایای دفتر مقام معظم رهبری به دانش‌آموزان روستاهای شهرستان جیرفت اظهار داشت: امروز شاهد دو رحمت الهی توزیع هدایای مقام معظم رهبری در میان دانش‌آموزان روستایی جیرفت همزمان با بارش باران هستیم.

وی با بیان اینکه جیرفت در واقع وطن دوم مقام معظم رهبری است، افزود: این هدایا دارای کیفیت بسیار عالی و در شأن جایگاه کسی است که این هدایا را تقدیم کرده‌ است.

عسکری تصریح کرد: در این برنامه 13 هزار و 576 نفر از دانش‌آموزان در بخش‌های جبالبارز، اسفندقه و بخش مرکزی از این هدایا برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه این نخستین‌بار نیست که این اقدام در شهرستان جیرفت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اهدای این هدایا از طرف دفتر مقام معظم رهبری در بخش ساردوئیه نیز سال گذشته صورت پذیرفت.

عسکری با ابراز امیدواری از اینکه اهدای این هدایا ادامه داشته باشد، ابراز داشت: با دیدن خوشحالی این بچه‌ها و دریافت هدایای مقام معظم رهبری هر کس در دل خود آرزو می‌کند که کاش هدیه‌ای کوچک نیز نصیب وی می‌شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: مردم جیرفت ارادت خاصی به مقام معظم رهبری دارند و ما می‌توانیم بگوییم از ولایت‌مدارترین مردم به مقام معظم رهبری هستند و قدر این لطف و توجه ایشان را می‌دانند.

به گزارش فارس، هدایای دفتر مقام معظم رهبری توسط «بنیاد علوی» میان دانش‌آموزان روستاهای شهرستان جیرفت به مدت 15 روز با نظارت کامل نمایندگان اعزامی بنیاد انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول