اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر:

قرآن محور بصیرت و روشنگری ملت‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر قرآن کریم را محور بصیرت و روشنگری ملت‌های اسلامی خواند.

قرآن محور بصیرت و روشنگری ملت‌های اسلامی است

حجت‌الاسلام محمد اکبری امروز در گفت‌وگو با خبر نگار فارس در ملایر ضمن محکوم کردن حرکت استکبار در کشور افغانستان نسبت به هتک حرمت به مقدسات اسلام و سوزاندن قرآن کریم اظهار کرد: دشمنان اسلام به غلط تصور می‌کنند با قرآن‌سوزی می‌توانند به اهداف خود دست یایند و به همین دلیل هر چند وقت یک بار این حرکت شوم خود را تکرار می‌کنند.  وی با اشاره به این که قطب بیداری مسلمانان و انگیزه اصلی این بیداری قرآن کریم است، گفت: همه مسلمانان این کتاب مقدس را قبول دارند و به وعده‌های آن ایمان آورده‌اند و دشمن با توجه به نهضت بیداری کشورهای اسلامی این عنصر مهم و بصیرت دهنده را نشانه گرفته است چرا که قرآن متفاوت با دیگر کتب آسمانی است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر ادامه داد: از عصر نزول تا به امروز کسی نتوانسته است قرآن را تحریف کند و در اوج سلامت بوده و خداوند سلامت و  صیانت آن را امضا کرده است و به وسیله پیامبر اکرم (ص) این کتاب مقدس را به مسلمانان هدیه داده است.

وی با بیان اینکه عصر کنونی عصر دینداری و اقبال مردم دنیا به وحی و دین است، گفت: مردم از بی دینی و گناه و ظلمت  خسته شده‌اند و به همین دلیل به معنویت روی می‌آورند.

اکبری ادامه داد: دشمن با سوزاندن این کتاب مقدس می‌خواهند اعتقادات مردم مسلمان را کمرنگ و ضعیف جلوه دهند در صورتی که باید بدانند که این حرکات شوم، ملت‌ها را بیدارتر می‌کند.

وی اضافه کرد: این حرکات غیرت مسلمانان را بیشتر می‌کند و این را در مقام اثبات از قبیل راهپیمایی‌ها و شعارها علیه استکبار شاهد بوده‌ایم و دشمن هم فهمیده که عاقبت این اعمال زشت چیزی جز ذلت و بدبختی برای خودش ندارد.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر از همه روشنفکران، اندیشمندان و عالمان دینی و همه آحاد مسلمانان خواست با عزم ملی این اهانت دشمن را پاسخ دهند و با عمل به آموزه‌های قرآن به جنگ نرم‌افزاری دشمن بروند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول