اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

زیرساخت تمام پیشرفت‎های ایران حاکمیت اسلام است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: زیرساخت همه این پیشرفت‎ها، حکومت و نظام مقدس تحت لوای ولایت و حاکمیت اسلام به عنوان جمهوری اسلامی است.

زیرساخت تمام پیشرفت‎های ایران حاکمیت اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، عبدالرضا دادبود در همایش بزرگداشت و تجلیل از مقام مهندس و یادبود شهدای علم و فناوری کشور، در تالار شهید مطهری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار داشت: گر چه روز مهندس به نام خواجه نصیرالدین طوسی نام‌گذاری شده است ولی تعداد افرادی از این قبیل در این عرصه بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد: به عنوان متولی خدمتگزار بخش عمرانی استان، از همه مسئولان مدیران، کارشناسان، رؤسای دانشگاه‎ها، شرکت‎های ساختمانی و ... تشکر و تقدیر می‌کنم.

معاون عمرانی استاندار گلستان اذعان کرد: گذشته تاریخ علمی ما بسیار پرافتخار است و دانشمندان و بزرگان بسیاری در بحث‎های مختلف علمی اعم از پزشکی، مهندسی، ریاضیات و غیره داریم که در طول تاریخ ماندگار شده‎اند و آثار آنان تا به امروز کماکان باقی مانده است.

دادبود خاطر نشان کرد: اگر چه در دوران قبل از انقلاب مشکلاتی را داشته‎ایم و حاکمان با نوع نگاه وابستگی توجهی به این موضوع نداشتند اما در حال حاضر از لحاظ علمی و تخصصی در جایگاه بسیار خوبی قرار داریم و دوره بعد انقلاب دوره رشد و بازگشت پرافتخارتر ما به گذشته است.

وی ادامه داد: امروز در جایگاهی هستیم که همه بدان افتخار می‎کنیم و در موضوعات علمی و فناوری و ... جایگاه ویژه‎ای داریم و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‎اند ملت فهیم ایران تصمیم خود را برای فتح قله‎ها گرفته است، لذا ما می‌توانیم در بخش‎های گوناگون به هر آنچه که می‎خواهیم دست پیدا کنیم.

دادبود اضافه کرد: زیرساخت همه این پیشرفت‎ها، حکومت و نظام مقدس تحت لوای ولایت و حاکمیت اسلام به عنوان جمهوری اسلامی است.

وی گفت: بخش زیادی از این حرکت‎های رو به رشد در حوزه‎های مختلف مهندسی است که در این امر همه باید کار و تلاش مضاعف کنند و از این فضای ایجاد شده برای کار و تلاش و سازندگی و با پشتوانه دینی که داریم استفاده کرده و ارج بنهیم.

در پایان این مراسم از مهندسان برتر دستگاه‎های مختلف استان با اهدای لوح، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول