اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای عضو جبهه متحد اصولگرایی مشهد:

قرار گرفتن نامم را در فهرست جبهه مردم‌سالاری تکذیب می‌کنم

خبرگزاری فارس: کاندیدای عضو جبهه متحد اصولگرایی مشهد گفت: قرارگرفتن نام خود در فهرست انتخاباتی جبهه مردم‌سالاری را تکذیب می‌کنم.

قرار گرفتن نامم را در فهرست جبهه مردم‌سالاری تکذیب می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی ستاد خبری عفت شریعتی، با انتشار لیست نامزدهای انتخاباتی جبهه مردم سالاری و قرار داشتن نام عفت شریعتی در این لیست وی ضمن تکذیب نام خود در فهرست این جبهه در مشهد اظهار داشت: در جریان انتخابات منتسب‌کردن افراد اصولگرا به گروه‌های مختلف و حتی به گروه‌های اصلاح‌طلبی از جمله تحرکات ضد اخلاقی و تخریب‌های سازماندهی شده در راستای ایجاد تفرقه در صفوف اصولگرایان است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این مطلب که عضو جبهه متحد اصول‌گرایان بوده، تصریح کرد: من نیز مانند سایر کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایی و پیروان امام و رهبری با هماهنگی‌های لازم در سایر فهرست‌ها از جمله جبهه ایستادگی اسلامی و نیز ائتلاف بزرگ عدالت پیشرفت و توسعه نیز حضور دارم اما وجود نام من در هیچ‌کدام از فهرست‌های گروه‌های اصلاح طلبی با هماهنگی و موافقت انجام نشده است.

وی ضمن اعلام این مطلب که جریانات فعال سیاسی اصولگرا باید حول محور جبهه متحد اصولگرایان حرکت کنند، تاکید کرد: با توجه به عضویت‌نداشتن در هیچ جریان سیاسی دیگری به غیر از اصول‌گرایان، انتشار لیست‌های غیر واقعی باید مورد پیگرد قضایی قرار گیرد.

عضو کمیسیون امنیت داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این راستا گروه‌های فعال مردمی که به صورت دلسوزانه و در راستای حمایت از خادمان خود در مجلس فعالیت می‌کنند از این گروه‌های سیاست زده مجعول و سوء استفاده‌گر متفاوت ارزیابی می‌شود.

شریعتی با بیان این مطلب که جبهه متحد اصولگرایان بزرگترین محور وحدت کشور است، اظهار داشت: اعلام مواضع آیات عظام یزدی و مهدوی کنی و نیز فضلا و علمای بزرگ جامعتین حوزه علمیه در راستای پرهیز از هرگونه تفرقه و سخنان دور از مدار وحدت برای همه کسانی که خود را اصولگرا می‌دانند، اتمام حجت محسوب می‌شود که در نهایت با کمک و عملکرد هیئت داوران اتفاق نظر و اجماع میان گروه‌های اصولگرایی را محقق کرد.

اعضای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه مشهد و کلات شامل عفت شریعتی کوهبنانی، جواد آرین‌منش، محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، علی مولوی حقیقی و امیر حسین قاضی‌زاده می‌شوند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول