اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد:

ناوگان اتوبوسرانی بر اساس نیاز شهری افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: افزایش ناوگان اتوبوسرانی و پایانه‌های اتوبوسرانی بر اساس نیاز شهری و شهروندان صورت می‌گیرد.

ناوگان اتوبوسرانی بر اساس نیاز شهری افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، غلامرضا زعیمی در ارتباط با کمبود پایانه‌های موجود در شهر اظهار کرد: در گذشته تنها دو پایانه در مشهد موجود بود ولی در حال حاضر بر اساس نیاز شهری و شهروندان 9 پایانه اتوبوسرانی در مشهد افزوده شده است.

وی در ادامه افزود: اگر نیاز شهری شناسایی شود باز هم تعداد پایانه‌ها را در شهر افزایش می‌دهیم.

وی در ارتباط با افزایش ناوگان اتوبوسرانی خاطر نشان کرد: فعلا افزایش تعداد اتوبوس را نداریم ولی در نقاطی که نیاز به افزایش ناوگان اتوبوسرانی باشد حتما این افزایش می‌دهیم.

زعیمی در ارتباط با شارژ من‌کارت نیز گفت: در حال حاضر نزدیک به 360 پُز من کارت در دکه‌ها و فروشگاه‌های سطح شهر موجود است که اگر نیاز باشد این مقدار افزایش نیز می‌یابد.

وی ادامه داد: تعدادی از این پُزها در فروشگاه‌ها هستند که به دلیل نداشتن تابلوهای تبلیغاتی مناسب زیاد در معرض دید شهروندان قرار نمی‌گیرد و باید تبلیغات و نشانه خاصی برای آنها صورت گیرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه های شارژ من کارت باید در صورت مراجعه شهروندان اعتبار شارژ را داشته باشند و در صورتیکه مشکلی در دستگاه ها وجود داشته باشد باید از سوی سازمان متولی پیگیری و رفع شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول