اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت انتخابات استان اردبیل خبر داد

خلخال رکورددار تایید صلاحیت نامزدها در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت انتخابات استان اردبیل گفت: شهرستان خلخال رکورددار تایید صلاحیت نامزدها در کشور است.

خلخال رکورددار تایید صلاحیت نامزدها در کشور

حجت‌الاسلام عبدالله بیدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: خلخال با 100 درصد تایید صلاحیت نامزدها رکورددار این بخش در کشور است و بعد از آن اردبیل با 75 درصد تایید، مشگین‌شهر 69 درصد، پارس‌آباد 65 درصد و گرمی نیز با 62.5 درصد تایید صلاحیت نامزدها وارد مرحله تبلیغات انتخاباتی شده‌اند.

رئیس هیئت نظارت انتخابات استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود کاندیداها را به رعایت مصالح نظام در تبلیغات انتخاباتی دعوت کرد و ابراز داشت: نامزدها باید با پرهیز از تخریب یکدیگر برنامه‌های خود را در اختیار مردم قرار داده و مردم را در انتخاب آزاد بگذارند.

این مسئول برگزاری انتخابات آزاد را منتج به ایجاد مجلسی آزاد دانست و گفت: مردم با انتخاب اصلح‌ترین افراد مجلس ولایی و دینی را رقم خواهند زد بنابراین شایسته است فضای آزاد انتخاباتی را فراهم کنیم.

وی تمام کاندیداها را به پرهیز از تنش‌آفرینی و ایجاد التهابات کذایی دعوت کرد و افزود: مردم در فضای آزاد انتخاباتی همیشه بهترین گزینه‌ها را برگزیده‌اند و عمل صالح و شایسته انتخابات را به فرجام مناسب رساندند که در این دوره از انتخابات نیز این مهم محقق می‌شود

رئیس هیئت نظارت انتخابات استان اردبیل یکی از شاخصه‌های انتخابات در ایران را در قیاس با نظام‌های دیگر فراهم شدن فضای آزاد و رقابتی برای حضور در جایگاه مجلس و حفظ شان قانونگذاری توصیف کرد.

بیدار بیان داشت: ما انتظار داریم مجلسی از رای مردم در 12 اسفندماه شکل بگیرد که پایه‌ها و اصول اساسی انقلاب اسلامی و نظام ولایی را مستحکم‌تر و برقرار‌تر سازد.

این مسئول تصریح کرد: شاخصه‌ای که در انتخابات ایران همیشه مورد حسرت نظام‌های غربی بوده حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای با هدف مشارکت در پیش‌برد امور بوده و این آرمان همیشه جاوید ملت جمعه این هفته عینی واقعی‌تر پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول