اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس شبکه مدیریت توزیع برق شیروان خبر داد

کاهش 31 درصدی خاموشی ناشی از پرنده‌زدگی در شیروان

خبرگزاری فارس: کارشناس شبکه و تعمیرات مدیریت توزیع برق شیروان گفت: نرخ خاموشی ناشی از پرنده‌زدگی در این شهرستان 31 درصد کاهش یافت.

کاهش 31 درصدی خاموشی ناشی از پرنده‌زدگی در شیروان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، جلال مهنانی اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده در واحد تعمیرات مدیریت برق شهرستان شیروان، تعداد پرنده‌زدگی در شبکه 20 کیلوولت این شهرستان به صورت نامحسوسی کاهش یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به تعداد خاموشی‌های ناخواسته‌ای که بر اثر برخورد پرندگان در شبکه این شهرستان به وجود می‌آمد، مصوب شد جمپرهای اتصالات محل‌های پرحادثه عایق شود.

مهنانی با بیان اینکه ترانس‌های مسیر نیز کاور شده گفت: عملیات صورت گرفته در این راستا در طول یک سال گذشته بسیار مؤثر گزارش شده است.

وی نرخ انرژی توزیع نشده در سال گذشته را 29/6 مگاوات‌ساعت اعلام کرد و اظهار داشت: با اقدامات انجام گرفته در راستای کاهش میزان پرنده‌زدگی، انرژی توزیع نشده در سال جاری به 33/4 مگاوات‌ساعت کاهش یافت.

کارشناس شبکه و تعمیرات مدیریت توزیع برق شهرستان شیروان تصریح کرد: ماحصل اقدامات انجام گرفته برای کاهش پرنده‌زدگی در شیروان 31 درصد کاهش میزان خاموشی بوده است.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول