اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 123

اکثریت مردم به طیف اصولگرا رغبت نشان می‎دهند

خبرگزاری فارس: دبیر جامعه روحانیت مبارز حزب‎الله استان گلستان گفت: بر اساس نظرسنجی‎های صورت گرفته اکثریت مردم به طیف اصولگرا رغبت نشان می‎دهند هر چند اقلیتی دیگر نیز به مجلس راه خواهند یافت.

اکثریت مردم به طیف اصولگرا رغبت نشان می‎دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام قربانعلی جمشیدی صبح امروز در جمع اصولگرایان شهرستان علی‌آبادکتول اظهار داشت: امیدواریم اکثریت اصولگرایان با قاطعیت به راه خود ادامه بدهند و مردم نیز با تعهدی که در طول انقلاب نشان داده‎اند انشاالله با انتخاب اصلح، کسانی را که هیچ وابستگی به احزاب غیرقانونی ندارند راهی مجلس می‎کنند.

وی در خصوص تعدد کاندیداهای اصولگرا در استان و عدم وفاق آنها برای رسیدن به لیست مشترک خاطرنشان کرد: افرادی‎ که به وفاق تن ندادند نمی‎توان در شاخصه‌های اصولگرایی به آنها نمره 20 داد، ولی در مجموع دوستانی ‎که به این میثاق تن دادند و آن را پذیرفتند، در کل کشور آن طور که ما رصد کردیم از دیگران جلوتر هستند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد: آنهایی ‎که به‎ صورت مستقل وارد عرصه شدند به‎معنای اصولگرا برای ما تثبیت است و در این جبهه قرار خواهند گرفت تا سبد اصولگرایی از آمار بالایی برخوردار باشد و به‎صورت توانمند و با اقتدار در مجلس نهم با تاسی از دستورات اسلام و فرامین مقام عظما ولایت بتوانند به مردم خدمت کرده و کارگشای مشکلات‎شان باشند و قانون‎هایی وضع کنند که به نفع مردم باشد.

جمشیدی در خصوص فضای تبلیغات انتخابات در گلستان ابراز داشت: مردم ما با شور و اشتیاق فراوان به‎ویژه جوانان از این فضای سالم انتخاباتی استقبال می‎کنند و تقاضا داریم تا زمانی که ممنوعیت تبلیغات اعلام نشده و در زمان فرصت باقی‎مانده مردم به زندگینامه و سخنان هر یک از کاندیداها مراجعه و تحقیق کنند و نیز می‎توانند از معتمدانی که به آنها اعتماد دارند به‎ویژه با روحانیت اصیل و مبارز مشورت کرده تا گزینه موردنظر را انتخاب کنند.

وی به کاندیداها تاکید کرد: از اسراف‎کاری برای تبلیغات پرهیز کنند چرا که ذهنیت خوبی برای مردم نخواهد داشت بلکه منفی هم می‎شود و این به ضرر آنها خواهد بود.

دبیر جامعه روحانیت مبارز حزب‎الله گلستان از مردم خواست به کسانی رای دهند که معتقد به نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه باشند و متذکر شد: کاندیداهایی که از لحاظ اعتقادی، اخلاق سیاسی و اقتصادی روحیه ایثارگری دارند و مشکلات مردم را به‎ خوبی پیگیری می‎کنند را انتخاب کرده و روز 12 اسفند با وضو پای صندوق‎های رای حاضر شوند.

جمشیدی در خصوص اینکه گلستان در انتخابات گذشته رتبه پنجم را در کشور به‎دست آورد درباره انتخابات پیش‎رو اذعان داشت: با تجربه‎ای که دارم استان گلستان همیشه پرشور و بصیر وارد میدان شده و امیدواریم در این انتخابات نیز مشارکت آنها بتواند گلستان را به رتبه سوم ارتقا دهد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول