اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله حجتی:

کاندیداها در مسیر فرمایشات رهبر معظم انقلاب فعالیت کنند

خبرگزاری فارس: یک استاد حوزه و دانشگاه در استان کرمانشاه گفت: تمام کاندیداها باید در مسیر فرمایشات رهبر انقلاب حرکت و فعالیت کنند تا شاهد انتخاباتی پرشکوه و مردمی باشیم.

کاندیداها در مسیر فرمایشات رهبر معظم انقلاب فعالیت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از کشنا آیت الله شیخ محمد حجتی افزود: مردم عزیز و انقلابی و متدین کرمانشاه سعی کنند به کاندیداهایی که شناخت کامل دارند رای دهند.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه مردم باید برای رای و نظر خود ارزش قائل باشند، تاکید کرد: برخی از کاندیداها می‌خواهند که با روش‌های غیرشرعی و غیراسلامی اقدام به جمع آوری و جلب آرای مردم کنند که این کار از نظر قانون و شرح خلاف قلمداد می‌شود.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه افزود: تمام هم و غم مسئولان انتخابات آرامش و امنیت و ادامه روند فعالیت های قانونی انتخاباتی است.

آیت الله حجتی تاکید کرد: کاندیداها هم برای رعایت حال مردم و وارد نشدن به مقوله قانون شکنی از راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی در کوچه و خیابان‌ها به شدت پرهیز کنند و آرامش و حفظ حرمت مردم را مدنظر داشته باشند.

وی افزود: رهبر انقلاب هم داوطلبان و هم طرفداران ایشان را به رعایت موازین دقیق قانون سفارش فرموده‌اند و رعایت را از اولی امور قرار داده اند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: متاسفانه در دوره‌های گذشته شاهد بودیم که برخی از نامزدهای انتخابات برای جلب بیشتر آرای مردم، وعده‌ها و قول‌هایی می‌دادند که نه عاقلانه بود و نه در حوزه قدرت یک نماینده، از این رو از داوطلبان می‌خواهیم که ضمن ورود به بحث‌های منطقی، احترام به رقبا و دیگر نامزدها را نیز مدنظر داشته باشند.

آیت الله حجتی در پایان گفت: از مردم استان کرمانشاه می خواهم همانند این 33 سال که همواره یاور و پیشتیبان رهبر و نظام بوده‌اند، این بار نیز با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای بهترین و مدبرترین افراد را روانه خانه ملت کنند.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول