اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری شرکت ذوب‌آهن اصفهان خبر داد

رکوردزنی تولید 5 هزار تن شمش آماده در ذوب‌آهن اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت ذوب‌آهن اصفهان گفت: طی بهمن امسال 235 هزار و 623 تن شمش آماده در شرکت ذوب‌آهن تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد 5 هزار و 356 تن رو به ‌رو شد.

رکوردزنی تولید 5 هزار تن شمش آماده در ذوب‌آهن اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، اردشیر افضلی با اشاره به اینکه طی بهمن امسال رکورد تولید در بخش‌های مختلف سبب بهبود حوزه بهره‌برداری شرکت ذوب‌آهن اصفهان شده است، اظهار داشت: طی این ماه تولید چدن به 235 هزار و 80 تن رسید که در مدت مشابه سال گذشته 232 هزار و 744 تن بوده است.

وی تولید آگلومره در شرکت ذوب‌آهن اصفهان را طی بهمن امسال 329 هزار و 650 تن اعلام کرد و افزود: این میزان تولید طی مدت مشابه سال قبل در حدود 298 هزار و 990 تن بود.

معاون بهره‌برداری شرکت ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: رکوردزنی تولید شمش آماده در بهمن امسال 235 هزار و 623 تن و پارسال 230 هزار و 267 تن است که رشد 5 هزار و 356 تنی داشت.

وی با اشاره به راه‌ا‌ندازی باطری شماره 3 کک‌سازی در اسفندماه جاری بیان داشت: این پروژه با ظرفیت 900 هزار تن در شرکت ذوب‌آهن اصفهان فعالیت می‌کند.

افضلی یادآور شد: پروژه باطری شماره یک شرکت ذوب‌آهن اصفهان با ظرفیت 450 هزار تن در خرداد سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول