اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

نقش مرجعیت و پیشتازی معلم عنصر آگاهی‌بخش جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: نقش مرجعیت و پیشتازی معلم در عصر معاصر می‌تواند به عنوان حرکت‌بخش و عنصر تعالی جامعه به معنای حقیقی باشد.

نقش مرجعیت و پیشتازی معلم عنصر آگاهی‌بخش جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده صبح امروز در همایش بسیجیان فرهنگی با عنوان بصیرت‌افزایی در سالن ولایت سپاه اردبیل اظهار داشت: در اوراق زرین تاریخ انقلاب اسلامی فرهنگیان و دانش‌آموزان با حضور در تمام صحنه‌ها در به ثمر نشاندن نهال نوپای انقلاب اسلامی و مدیریت جنگ هشت ساله و شرایط و موقعیت‌های مختلف نقش پیشتازی و ممتاز خود را ایفا کردند.

وی حضور این قشر را بصیرت‌افزا و تعیین کننده در تمام عرصه‌ها توصیف کرد و افزود: در تمام عرصه‌ها به فراخور مسئولیت و تکالیفی که برعهده معلمان و دانش‌آموزان به عنوان قشر فرهیخته و برجسته جامعه گذاشته شده است در پیشبرد امور از  آنها استفاده کرده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نقش مرجع و پیشگامی معلمان در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و حتی سیاسی یک نقش بی‌بدیل و همراه با تاثیرگذاری شایسته بوده و ما توانسته‌ایم در این حرکت سازنده همراه با سایر اقشار به وظیفه و رسالت خطیر خود عمل کنیم.

محمودزاده در ادامه تصریح کرد: فرهنگیان مصمم و با اراده منطبق بر نقشه راهی که رهبری معظم انقلاب تعیین کرده‌اند به عنوان عنصر فرهنگی و آگاهی بخش جامعه توانسته‌اند حرکت‌ها را در حوزه‌های متعدد به سرانجام برسانند.

وی اهمیت موضوع بصیرت و دشمن‌شناسی از سوی فرهنگیان و ضرورت انتقال دانش و آگاهی‌ها به قشرهای مختلف جامعه را یادآور شد و گفت: معلمان در کنار روحانیون در تثبیت و صدور انقلاب اسلامی وظیفه خود را انجام داده و نقش‌آفرین عرصه تحولات کشور بوده‌اند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: این نقش‌آفرینی و حضور پرشور و نشاط در 12 اسفند امسال جلوه‌ای متفاوت‌تر خواهد یافت و شاهد حضور بانشاط و تاثیرگذار فرهنگیان و دانش‌آموزان در صحنه عزت‌آفرین روز انتخابات خواهیم بود.

محموزاده در پایان سخنان خود اظهار داشت: حضور حداکثری مردم و آگاهی و بصیرت آنها در انتخاب اصلح‌ترین نماینده ضرورتی است که دشمن برای منحرف کردن آن برنامه‌های تبلیغی مختلفی را تدارک دیده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول