اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش زابل:

معلمان موظف به آشنایی دانش‌آموزان با غیبت مهدی (عج) هستند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: مربیان و معلمان وظیفه دارند تا دانش‌آموزان را با غیبت مهدی موعود (عج) آشنا کنند.

معلمان موظف به آشنایی دانش‌آموزان با غیبت مهدی (عج) هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی در مراسم زنگ آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) در مدرسه راهنمایی پسرانه شهید بهشتی زابل اظهار داشت: امام زمان (عج)به امر خداوند متعال به عنوان دوازدهمین امام شیعیان و آخرین منجی عالم بشریت از نظرها غایب شد تا در روز موعود برای قیام بزرگ ظهور کند.

وی افزود: کسی که در زمان زندگی خود، شناخت کامل نسبت به امام زمان پیدا کند مثل این است که در زمان ظهور امام زمان حضور دارد لذا باید به عنوان پیروان آن امام راستین با عمل نیک و پاسداری از ارزش‌های دینی و مکتبی در حفظ دین اسلام و گسترش آن تلاش کنیم.

مدیر آموزش و پرورش زابل بیان کرد: وظیفه مربیان و معلمان است که در سطح آموزشگاه‌ها با آگاهی دادن به دانش‌آموزان، موضوع امامت و غیبت امام زمان (عج) و بحث مهدویت را به آنان یادآور شوند.

معزی تصریح کرد: ما به عنوان کسانی که جزو منتظران امام زمان هستیم وظیفه داریم تا زمینه ساز ی کنیم برای فرج آقا با برنامه‌های فرهنگی، خودشناسی، خودسازی و امر به معروف ونهی از منکر و هر چه در زمینه شناخت امام زمان (عج) تلاش کنیم باز هم کم است.

وی به تقارن آغاز حکومت امام زمان (عج) و آغاز مراسم جشن پیروزی انقلاب اشاره کرد و ضمن تبریک این ایام خطاب به دانش‌آموزان و فرهنگیان گفت: امیدوارم که بتوانیم مطیع خوبی برای اجرای فرامین آقا امام زمان (عج) باشیم.

امام جمعه موقت ادیمی نیز در ادامه این مراسم گفت: یکی از بالاترین حکمت‌های غیبت امام زمان (عج)، آزمایش مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی نورا افزود: از آنجایی که نام ما در زمره منتظران آقا قرار گرفته، یک سری وظایفی داریم که باید به آن عمل کنیم.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) که می‌فرمایند " بالاترین و بهترین اعمال امت من انتظار فرج است"  اظهار داشت: باید خودمان را آماده کنیم یعنی کارهای خیر و نیک انجام دهیم.

امام جمعه موقت ادیمی یادآور شد: هر دعایی که می‌خوانیم سعی شود اولین دعای ما، فرج امام زمان (عج) باشد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول