اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بندرعباس عنوان کرد

بندرعباس آماده میزبانی گردشگران نوروزی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندرعباس با بیان اینکه با استفاده از تجربه سال‌های گذشته در این شهرستان از هم‌اکنون دستگاه‌های مختلف برای میزبانی گردشگران نوروزی خود را آماده می‌کنند، گفت: تمام زیرساخت‌ها و امکانات موجود طی ایام مذکور در اختیار مسافران در می‌‌آید.

بندرعباس آماده میزبانی گردشگران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد محسنی پنج‌شنبه شب در نشست ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با بیان اینکه شهرستان بندرعباس هر سال طی ایام نوروز پذیرای چندین میلیون نفر مسافر از نقاط مختلف کشور است، اظهار داشت: با توسعه و گسترش زیرساخت‌های گردشگری در مرکز این شهرستان معمولاً در سایر روزهای سال نیز جمعیتی قابل توجه از این شهر بازدید و آن را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: حفظ امنیت مسافران نوروزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که تمامی مسائل تحت‌الشعاع حفظ امنیت است.

این مسئول تأکید کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئول وظایف خود را در این زمینه به خوبی انجام دهند تا امنیت مسافران و گردشگران به بهترین نحو فراهم و تأمین شود.

محسنی افزود: نظارت بر قیمت کالاها نیز یکی از موارد مهم است که باید سازمان صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی و دستگاه‌های نظارتی هرمزگان آن را به خوبی انجام دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس خواستار جمع‌‌آوری جدی متکدیان از سطح بوستان‌ها و معابر شهر توسط شهرداری‌ شد و گفت: باید برای اسکان متمرکز گردشگران نیز بهترین نقاط شهر در نظر گرفته شود.

وی در ادامه یادآور شد: تجربه نشان می‌دهد که مسئله ترافیک، تأمین بهداشت، اسکان، ارزاق و سایر نیازهای عمومی از جمله مهمترین مسائلی است که باید در قبال گردشگران دیده شود تا زمینه رفاه آنها فراهم شود.

به گفته این معاون فرماندار بندرعباس در راستای اجرای مطلوب وظایف دستگاه‌های اجرایی در تعطیلات نوروز باید تمامی دستگاه‌ها برای خود یک ناظر بر عملکرد مشخص کنند تا کیفیت خدمات حفظ شود.

محسنی در بخش پایانی سخنان خود هم‌چنین با اشاره به حمل و نقل دریایی و وضعیت موجود در مسیر دریایی بندرعباس به قشم اظهار داشت: علاقه به دریا و سفرهای دریایی در بین مردم کشور دو موضوع مهم است که در این بخش نیز در راستای تأمین ایمنی مسافران باید با تمام توان امور را ساماندهی کرد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول