اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/همگام با انتخابات مجلس نهم/

مجاز: وظیفه نماینده مجلس تعیین پست برای افراد نیست

خبرگزاری فارس: کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: وظیفه نماینده مجلس هماهنگی با مسئولان ذیربط برای احیای صنعت، معدن و ساماندهی کشاورزی منطقه است.

مجاز: وظیفه نماینده مجلس تعیین پست برای افراد نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، بختیار مجاز پنجشنبه‌شب در مراسم افتتاح ستاد تبلیغاتی خود در شهر جیرفت اظهار داشت: بعد از اعلام نهایی انتخاب من به عنوان نماینده شورای اصولگرایی در حوزه انتخابی جیرفت و عنبرآباد، شایعاتی در گوشه و کنار شنیده شد که این شیوه‌ها را بعضی از افراد منفعت‌طلب برای تخریب و ایجاد تفرقه به کار می‌برند، اما با درایت مردم این ترفندها هم به جایی نمی‌رسد.

مجاز با بیان اینکه این انتخاب بیانگر این است که سرنوشت منطقه جیرفت و عنبرآباد را مردم آن باید رقم بزنند، تصریح کرد: این انتخاب یعنی اگر شما این فرد را انتخاب کردید، می‌تواند خدمتگزار خوبی برای شما باشد.

وی خاطرنشان کرد: یک ویژگی برجسته که جیرفت و عنبرآباد و روستاهای آن دارد این است که تمام اندیشه‌ها و سلایق به این مسیر و راه اعتماد کردند.

این استاد دانشگاه اذعان داشت: جیرفت شهر تمدن‌های 7 هزار ساله است و ما صحبت از برترین محصولات کشاورزی منطقه داریم اما از مسئله‌هایی که زیربنای توسعه در منطقه است، غفلت کردیم.

مجاز با بیان اینکه با تحقق این مهم تمام مشکلات منطقه برچیده می‌شود، افزود: زیربنای توسعه در منطقه وجود استعدادهای خلاق است که در تمام مناطق جیرفت شاهد آن هستیم.

وی گفت: مسئولان ادارات در انتخابات باید امانت‌دار مردم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری و تابع قوانین و مقررات باشند، اگر از امکانات دولتی برای تبلیغات استفاده کنند، خائن به ملت هستند.

مجاز با اشاره به وعده‌های برخی کاندیداهای مجلس به افراد برای در اختیار گرفتن بعضی پست‌ها خطاب به کاندیداها تصریح کرد: وظیفه نماینده مجلس هماهنگی با مسئولان ذیربط برای احیای صنعت، معدن و ساماندهی کشاورزی منطقه زر‌خیز جیرفت و عنبرآباد است.

مجاز با بیان اینکه توزیع بعضی از اجناس در بین مردم روستاها و شهر برای جلب آرای مردم توهین به آنهاست، گفت: ما به جای عوام‌فریبی باید به دنبال احیای استعدادهای منطقه که در حاشیه قرار گرفته‌اند، باشیم.

وی بیان داشت: یکی از دلایل عقب‌ماندگی در هر منطقه در حاشیه قرار گرفتن افراد شایسته و نخبه جامعه و قرار گرفتن افراد نالایق در مسند امور است.

مجاز افزود: اصولگرایی یعنی همه نیروهای انقلاب که دلسوز ملت هستند و آرمان شهدا و ولایت را قبول دارند و برای رشد کشور کار می‌کنند.

وی با اشاره به حفظ منش انسانی و رعایت آموزه‌های دینی در انتخابات خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم منطقه در فقر به سر می‌برند و در همین حال افرادی زمین‌های اطراف هلیل‌رود را هکتارها هکتار با شکل‌های قانونی و غیره در تملک و ثبت دارند.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد با اشاره به شایعه‌پراکنی افراد مغرض در جامعه برای پایین آوردن آرای یک کاندیدا اذعان داشت: توطئه کردن علیه کسی که بخواهد روشن و شفاف با مردم صحبت کند، خلاف آموزه‌های دینی است.

مجاز اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم که نیروهای دلسوز مردم منطقه را زیر پرچم اتحاد جمع کنیم تا نمادی از اتحاد مردم جیرفت و عنبرآباد باشد و این اتحاد زمینه توسعه منطقه را ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول