اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی-42

خانه عالم در نکا به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، خانه عالم روستای کمیشان نکا به بهره‌برداری رسید.

خانه عالم در نکا به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این خانه عالم اظهار داشت: این خانه عالم و خانه‌های عالم در سطح شهرستان و کشور به منظور پشتیبانی از فعالیت‌های فرهنگی، ارتقای سطح فرهنگی جامعه برای اشاعه و تبلیغ احکام ناب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت الاسلام محمدعلی الیاسی بیان داشت: در راستای نهضت خدمت‌‌رسانی به مردم ساخت خانه‌های عالم در دستور کار  سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفته و باید این نهضت ادامه پیدا کند تا همه مردم از وجود روحانیت بهره‌مند شوند.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: مهم‌ترین هدف سازمان تبلیغات اسلامی از ساخت خانه‌های عالم توسعه، تعمیق فرهنگ قرآن کریم، افزایش دوستی جوانان با اهل بیت (ع) است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا یادآور شد: خانه عالم روستای کمیشان نکا با هزینه‌ای بالغ بر 36 میلیون تومان در فضای به مساحت 99 متر مربع از محل کمک‌های مردمی، تسهیلات و اعتبارات سازمان تبلیغات اسلامی احداث و به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: در عصر حاضر که دشمنان با جنگ نرم می‌خواهند جوانان را از دین اسلام دور نگه دارند، وجود یک روحانی می‌تواند مبارزه مناسبی در این تهاجم فرهنگی باشد.

حجت الاسلام الیاسی اضافه کرد: در طول دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی را در دستور کار این اداره قرار دارد که در مجموع بیش از 30 برنامه محوری توسط این اداره شامل برگزاری محفل انس با قرآن،  دیدار با خانواده‌های شهدا، تجهیز و ساخت خانه عالم، کلنگ‌زنی خانه عالم، برگزاری جشن انقلاب در 10 مسجد و برگزاری جشنواره‌های قرآنی در دستور کار قرار داده شده است.

وی بیان داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، برگزاری نماز جماعت و نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی در جامعه موجب می‌شود تا دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام شود و به همین دلیل ساخت و تجهیز خانه‌های عالم از مهمترین تاکیدات در روستاها است تا در رشد فرهنگی روستا اقدام شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول