اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

حضور حداکثری در انتخابات روحیه متزلزل دشمن را نابود می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس و کاندیدای منتخب جبهه پایداری در گچساران گفت: حضور پرشور و حداکثری ملت مسلمان ایران در انتخابات مجلس روحیه متزلزل دشمنان را نابود می‌کند.

حضور حداکثری در انتخابات روحیه متزلزل دشمن را نابود می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی پنج‌شنبه شب در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی خود در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: نگاه دوستان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به انتخابات پیش رو دوخته شده است.

سید قدرت‌الله حسینی‌پور افزود: دشمنان انقلاب اسلامی مانند گذشته تمام توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به کار گرفته‌اند.

* حمایت از نظام و ولایت فقیه سبب خشم دشمنان شده است

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دوستان و هواداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از ایران اسلامی در تلاش هستند تا مانند دوره‌های قبل، حضور مردم برای تعیین سرنوشت خودشان پررنگ، سالم و حداکثری باشد.

حسینی‌پور اعلام کرد: هدف از شرکت و حضور من در انتخابات مجلس شورای اسلامی دفاع از نظام، انقلاب، ارزش‌ها، ولایت فقیه و آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب است.

وی ابراز داشت: انتخابات باشکوه و پرشور با حضور حداکثری مردم روحیه متزلزل دشمنان نظام را از بین می‌برد و دوستان و هواداران نظام اسلامی را در سراسر دنیا مسرور و امیدوار می‌کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت ایمان، روحیه مقاومت و پایداری، غیرت و شجاعت، بینش و بصیرت ملت مسلمان ایران و حمایت از ولایت فقیه سبب خشم و توسل دشمنان به راه‌های غیرانسانی تحریم و ترور شده است.

حسینی‌پور ایران اسلامی را کشوری الگو در استکبارستیزی و استقلال‌طلبی عنوان و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب با عملی کردن شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داد که می‌توان اقتدار، استقلال، عزت و غرور را با ایستادگی و اطاعت از رهبری هوشمند و بصیر به دست آورد.

وی با اشاره به رعایت اخلاق اسلامی و انتخاباتی در برگزاری انتخابات ادامه داد: نظام اسلامی بر پایه ارزش‌های اسلامی استوار شده است و رعایت اخلاق اسلامی در همه زمینه‌ها به ویژه انتخابات لازم و ضروری است.

* کاندیداها با رقابت پرشور و سالم زمینه حضور حداکثری را فراهم کنند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر دیدگاه وی در مورد سایر کاندیداهای مجلس گفت: همه کسانی که مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند محترم و قابل احترام هستند و همه باید با رقابتی پرشور و سالم زمینه حضور مردم را در پای صندوق‌های رأی فراهم کنند.

حسینی‌پور رعایت نظم و انضباط، احترام به دیگر کاندیداها و هواداران آنها و رعایت اخلاق اسلامی و تبلیغاتی را خواسته‌های خود از هوادارانش عنوان کرد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول