اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ستاد انتخابات کشور در امور استان‌ها:

ستاد انتخابات به همه نامزدها نگاه یکسانی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ستاد انتخابات کشور در استان‌ها گفت: ستاد انتخابات به همه نامزدها و داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس نهم نگاه یکسانی داشته و همه از حقوق برابر برخوردار بوده و خواهند بود.

ستاد انتخابات به همه نامزدها نگاه یکسانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیف‌الله مطلبی ظهر امروز در جمع اعضای ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مردم در نظام جمهوری اسلامی همواره حامی و پشتیبان نظام بوده و در مقاطع مختلف با هوشیاری و زمان‎شناسی و حضور در صحنه به خوبی ایفای نقش کرده‎اند.

وی به بالاتر بودن مشارکت مردم کشورمان در انتخابات‌ها نسبت به دیگر کشورها اشاره کرد و افزود: مردم نشان داده‌اند که به آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و راه امام خمینی و شهدا همچنان پایبندند و این راه را با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری ادامه می‎دهند.

مشاور رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: نمونه بارز دیگر حمایت مردم از نظام اسلامی، راهپیمایی 22 بهمن امسال بود که بسیار پرشورتر از گذشته در بیش از هزار شهر و 4 هزار روستا برگزار شد.

وی با اشاره به تهدید‌ها و توطئه‎های دشمنان انقلاب اسلامی برای ناامیدی و دلسردی مردم افزود: دشمنان به این انتخابات برای پیش بردن اهداف استعماری و ضد اسلامی خود دل بسته‌اند که باید با یک مدیریت خوب و منطقی این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد تا دشمن این بار نیز از دستیابی به اهدافش باز بماند.

مطلبی به تمهیدات ستاد انتخابات کشور برای ایجاد بستر برگزاری یک انتخابات سالم، پرشکوه و با مشارکت حداکثری در کشور اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در راستای مکانیزه کردن انتخابات در کشور صورت گرفته که انتخابات نهمین دوره مجلس در برخی حوزه‌ها به صورت صد در صد مکانیزه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با برشمردن و تشریح چهار شعار محوری انتخابات 12 اسفندماه، اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات نخستین محور و شعار در این انتخابات است که بدون تردید تحقق آن موجب ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی و افزایش قدرت جمهوری اسلامی در مناسبات بین‌المللی خواهد شد.

نماینده ستاد انتخابات کشور در امور استان‌ها اضافه کرد: به منظور کمک به تحقق مشارکت حداکثری در این انتخابات سه کمیته با شرح وظایف مشخص با عناوین سیاسی، بانوان و اطلاع‎رسانی در ستاد انتخابات کشور و استان‎ها تشکیل شده است.

وی از قانون‌مداری به عنوان دومین شعار انتخابات مجلس نهم یاد کرد و گفت: به این منظور نیز آموزش‌های لازم به شکل‌های فردی و منطقه‌ای ارائه شده تا بسترهای عمل به قانون در این انتخابات فراهم و انتخاب‌کنندگان، انتخاب‌شوندگان و مسئولان برگزاری و نظارت با حقوق و وظایف خود آشنا باشند.

مطلبی امانتداری را سومین شعار و محور در انتخابات 12 اسفند برشمرد و افزود: مکانیزه کردن مراحل مختلف فرآیند برگزاری انتخابات از جمله اقداماتی است که در همین راستا در دستور کار قرار گرفت.

وی از عدالت‎محوری به عنوان چهارمین محور و شعار انتخابات مجلس نهم نام برد و خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات به همه نامزدها و داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس نهم نگاه یکسانی داشته و همه از حقوق برابر برخوردار بوده و خواهند بود.

به گفته مشاور رئیس ستاد انتخابات کشور، دولت فقط نقش پشتیبان را در انتخابات دارد و عمده انجام مراحل مختلف انتخابات بر عهده خود مردم است.

وی با بیان اینکه شرایط در جمهوری اسلامی همواره توام با حساسیت بالا بوده است، افزود: علت این حساسیت به دلیل برافراشته شدن پرچم مبارزه با ظلم، بی‌عدالتی و استبداد در ایران اسلامی است.

مطلبی از مردم به عنوان نقطه قوت انقلاب نام برد و گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری در انتخابات گذشته از نظر میزان مشارکت در جایگاه چهارم قرار گرفتند که امید می‎رود این استان در انتخابات 12 اسفند جزو سه استان برتر قرار گیرد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول