اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/80

شور انتخاباتی در دامغان/ رقابت 10 کاندیدا آغاز شد

خبرگزاری فارس: رقابت 10 کاندیدای ورود به مجلس نهم در شهرستان دامغان آغاز شد و این شهرستان هم‏اینک شاهد شور انتخاباتی در خیابان‏ها و معابر است.

شور انتخاباتی در دامغان/ رقابت 10 کاندیدا آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، هم‏زمان با آغاز رسمی فعالیت تبلیغاتی کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور، رقابت 10 کاندیدای احراز صلاحیت شده قانونی از سوی شورای نگهبان در حوزه انتخابیه دامغان از ابتدای صبح روز پنج‏شنبه، چهارم اسفند در این شهرستان آغاز شد.

برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دامغان، 11 نفر در مهلت قانونی ثبت نام کرده بودند که پس از بررسی صلاحیت‏ها در هیئت اجرایی این شهرستان صلاحیت تمامی این افراد احراز شد.

پس از بررسی مجدد صلاحیت‏ها در هیئت نظارت استان سمنان، صلاحیت پنج نفر از این کاندیداها در حوزه انتخابیه دامغان احراز نشد.

افراد احراز صلاحیت نشده اعتراض خود را در مهلت قانونی به شورای نگهبان ارسال کردند و این شورا نیز با بررسی مجدد اعتراضات در نهایت صلاحیت 10 نفر از کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دامغان را احراز کرد.

پس از ابلاغ قانونی تایید صلاحیت‏ها از سوی شورای نگهبان و وزارت کشور به فرمانداری حوزه انتخابیه شهرستان دامغان و در اجرای ماده 36 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشخصات نامزدهای انتخاباتی این دوره از انتخابات در

حوزه انتخابیه شهرستان دامغان با انتشار آگهی اسامی نامزدها از سوی فرماندار مرکز حوزه انتخابیه این شهرستان رسما اعلام شد.

برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان دامغان در روز 12 اسفند ماه سال جاری، 93 شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش‏بینی شده و برای نخستین بار در طول برگزاری انتخابات ادوار گذشته این دوره از انتخابات در این شهرستان به صورت الکترونیکی برگزار می‏شود.

تعیین دو شعبه ویژه جهت رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخابات در دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دامغان، برگزاری جلسات مشترک هیئت‏های اجرایی، بازرسی و نظارت بر کاندیداها و برگزاری مانور انتخابات الکترونیکی از مهم‏ترین اقدامات صورت گرفته جهت برگزاری هر چه بهتر برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دامغان است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول