اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

مشکل سیاسی و اجتماعی در انتخابات اردبیل مشاهده نشده است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: با تلاش شورای تامین استان در تغییر محل ستادهای انتخاباتی هیچ مشکل سیاسی و اجتماعی روی نداده است.

مشکل سیاسی و اجتماعی در انتخابات اردبیل مشاهده نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در همایش متولیان انتخابات شهرستان نیر اظهار داشت: در شورای تامین استان به منظور کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی شهر ستادهای انتخاباتی از مرکز شهر به خیابان‌های اطراف تغییر مکان دادند که این تغییر مکان اقدامی مناسب در راستای آرامش‌بخشی به فضای شخصی است

وی با بیان اینکه در حد بالا سعی کرده‌ایم آرامش انتخاباتی را در اردبیل فراهم کنیم افزود: مردم ما تکلیف مدارانه و با حس مسئولیت نه تنها در روز انتخابات بلکه در ایام تبلیغات نیز طوری رفتار خواهند کرد تا اردبیل الگوی انتخاباتی برای همگان باشد.

این مسئول انتخابات را پشتوانه انقلاب اسلامی و حضور مردم را به عنوان بزرگ حامیان ولایت یادآور شد و افزود: تا زمانی که دولت ما از حمایت مردمی برخوردار است تعالی و بالندگی آن را در عرصه‌های مختلف شاهد خواهیم بود و همین تعالی کابوس دشمن خواهد شد.

اکبری با یادآوری اینکه مردم ایران با درایت و آگاهی انتخابات مجلس شورای اسلامی را مدیریت خواهند کرد تصریح کرد: ملت ما خودشان صاحبان اصلی نظام هستند و مصالح و منافع آن را بهتر از هر فرد دیگری می‌دانند.

وی به جلوه مردمی انقلاب و حماسه‌سازی مردم در ادوار مختلف نظام به ویژه در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: عده‌ای درصدد به زیر سوال بردن انتخابات هستند در حالی که همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند انتخابات جمهوری اسلامی جزو پاکترین انتخابات سراسر دنیا است.

رئیس حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قانون تبلیغات اضافه کرد: همه موظف به اجرای قانون هستیم و هیات اجرایی انتخابات اردبیل تاکنون مطابق قانون عمل کرده و فصل‌الخطاب نیز هر چه که باشد با شورای نگهبان است.

فرماندار اردبیل افزود: ما با شهدا پیمان بسته ایم به قانون عمل کنیم و در برابر تخلفات نیز عنصر بی خاصیت نیستیم.

وی با یادآوری اینکه ما خواستار آرامش و رعایت اخلاق انتخاباتی در اردبیل هستیم بیان داشت: کاندیداها باید ضمن رعایت این اصول با ولایتمداری و رعایت اصل شهروندی به تبلیغات خود ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم تیموری فرمانده سپاه ناحیه اردبیل هم در این جلسه از متولیان امر برگزاری انتخابات این شهرستان خواست؛ با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری بستر حضور گسترده و باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنند تا با انتخاب افراد اصلح زمینه‌های یاس و ناامیدی دشمنان اسلام فراهم شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول