اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

پیام‌های تبلیغاتی با تلفن کاندیداها ارسال شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان گفت: کاندیداها تنها از طریق تلفن خود می‌توانند پیام‌های تبلیغاتی ارسال کنند.

پیام‌های تبلیغاتی با تلفن کاندیداها ارسال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت غلامعلی رضوانی ظهر امروز در همایش بررسی راه‌های مشارکت حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اصحاب رسانه گیلان اظهار داشت: امام راحل راهبرد نظام اسلامی را به خوبی بیان کردند و مسیر مشخص شده است.

وی رهنمودهای امام (ره) و مقام معظم رهبری را از شاخصه‌های حیات نورانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: تدبیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم تمام فتنه‌ها علیه انقلاب اسلامی را خنثی کرده است.

رضوانی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران را همزمان با بیداری و خیزش اسلامی در جهان خواند و تصریح کرد: این دوره از انتخابات پس از فتنه سال 88 و حذف فتنه‌گران برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و اعمال تحریم‌ها علیه ایران خاطر نشان کرد: دشمن دانشمندان هسته‌ای کشور را مورد هدف قرار داده و این امر ماهیت دشمنان را مشخص کرده است.

وی بر نقش استان‌ها در برگزاری انتخابات تاکید کرد و ابراز داشت: جایگاه استان گیلان با مشارکت گسترده مردم در انتخابات مشخص می‌شود.

رضوانی وضعیت استان گیلان در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی را رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: رسانه بستر مناسبی برای تبلیغ کاندیداهاست.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه نصب پوستر و زندگینامه نامزدها ممنوع است بیان داشت: استفاده از هرگونه پلاکارد به منظور تبلیغات به نفع یا علیه کاندیدا به صورت پوستر و دیوارنویسی ممنوع است.

وی نصب بنر و پارچه در ستادهای انتخاباتی به تفکیک برادران و خواهران را مجاز دانست و یادآور شد: بر دیوار اماکن مردم به روش سنتی و قدیمی نمی‌توان تبلیغ کرد.

رضوانی خواستار استفاده کاندیداها از لوح فشرده برای تبلیغات شد و اذعان داشت: کاندیداها تنها با تلفن خود می‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی ارسال کنند و استفاده از سامانه‌ها برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی ممنوع است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با تاکید بر تاثیرگذاری رسانه‌ها در مناسبت‌های مختلف اظهار داشت: راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از محیط سخنرانی کاندیداها ممنوع است.

وی استفاده از عکس خارج از قالب تراکت، جزوه، زندگینامه، بروشور و کارت و همچنین چاپ آن در قطع بزرگ‌تر از ابعاد 10 در 15 سانتی‌متر را ممنوع اعلام کرد و افزود: نصب و الصاق هرگونه اعلامیه، عکس، پوستر، بنر و پارچه تبلیغاتی به غیر از محل‌هایی که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای این امر در نظر می‌گیرند، ممنوع است.

رضوانی با اشاره به اینکه انجام فعالیت‌های تبلیغاتی برای نامزدها از صدا و سیما و نماز جمعه یا هر وسیله‌ای که جنبه رسمی و دولتی دارد ممنوع است تصریح کرد: استفاده از وسایل و دیگر امکانات وزارتخانه‌ها، اداره‌ها، شرکت‌های دولتی و موسسه‌های وابسته به دولت، شهرداری‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به آنها برای انجام تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس ممنوع است.

معاون استاندار گیلان به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و بیان داشت: مردم با حضور باشکوه و حماسه‌ساز خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را مأیوس کردند.

انتهای پیام/ر10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول