اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناجا:

بیشتر ناامنی‌ها از خارج از مرزها وارد کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناجا گفت: بیشتر ناامنی‌ها از خارج از مرزها وارد کشور می‌شود و تلاش دشمن بر این است با ارسال مواد مخدر و تروریست به داخل مرزهای ایران موجب ایجاد ناامنی در داخل کشور شود.

بیشتر ناامنی‌ها از خارج از مرزها وارد کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در رزمایش عاشورای 90 در شهرستان جیرفت اظهار داشت: اگر امنیت نباشد، زمینه برای رشد و تعالی معنوی و همچنین مادی نیز فراهم نمی‌شود.

وی با بیان اینکه وظیفه ما برقراری امنیت روانی، اجتماعی و اخلاقی در جامعه است، افزود: پلیس علاوه بر اینکه به مبارزه با فساد و حفاظت از مرزها می‌پردازد، باید مراقب برقراری امنیت اخلاقی هم باشد، زیرا دشمن سعی دارد با ضربه زدن به هویت دینی و اخلاقی ما، جوانان را از مقوله دین دور کند.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه امنیت زمینه‌ساز عدالت است، تصریح کرد: در جامعه‌ای که عدالت نباشد، توسعه هم وجود ندارد.

وی با اشاره به فراگیر شدن قیام نهضت 99 درصدی کشورهای جهان علیه یک درصد خاطرنشان کرد: اگر در یک جامعه امنیت وجود نداشته باشد، زمینه آموزش، توسعه و سایر شاخص‌ها نیز محقق نمی‌شود.

احمدی‌مقدم بیان داشت: جنوب استان کرمان یکی از نقاط محروم کشور بوده و هست، اما مردم این مناطق با رشادت در دوران هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از کیان ایران اسلامی شهدای زیادی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه امنیت در استان کرمان نسبت به پنج سال گذشته 75 درصد بهبود پیدا کرده است، ابراز داشت: در حال حاضر تمام شاخص‌های امنیتی در استان کرمان در حد میانگین شاخص‌های کشور است.

احمدی‌مقدم گفت: تمام تلاش ما این است تا پایان سال 91 با کنترل مرزهای جنوب استان سیستان و بلوچستان امنیت استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه افزایش امنیت فقط مختص استان کرمان نیست، بلکه این امر در تمام استان‌های کشور نیز محقق شده است، اذعان داشت: با اینکه دشمن با تهدید قصد دارد، حس ناامنی را در میان مردم ایران ایجاد کند، اما سال 90 سال طلایی در زمینه قانون‌گرایی، تبعیت از قانون و امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

احمدی‌مقدم با توجه به اینکه بیشتر ناامنی‌ها از خارج از مرزها وارد کشور می‌شود، عنوان کرد: تلاش دشمن بر این است با ارسال مواد مخدر و تروریست به داخل مرزهای ایران موجب ایجاد ناامنی در داخل کشور شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توسعه امنیت در مناطق جنوبی را موجب اطمینان خاطر سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این مناطق دانست و بیان داشت: امنیت مقدمه توسعه و توسعه نیز عامل پایداری امنیت است و ما باید برای تحقق این اهداف تلاش لازم را انجام دهیم.

وی اذعان داشت: در غرب کشور نیز توسط نیروهای سپاه شاهد بیرون راندن گروهک پژاک بودیم و در سال جاری نیز علاوه بر شرق، شاهد گسترش امنیت در غرب نیز هستیم.

احمدی‌مقدم ابراز داشت: تمام تلاش ما بر این است که انتخابات این دور نیز مانند همه رویدادهای امنیتی از امن‌ترین انتخابات باشد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه فشارهای خارجی علاوه بر اینکه در زمینه امنیت به شاخص‌های خوبی دست‌ یافته در زمینه علم و فناوری نیز پیشرفت‌های خوبی داشته است.

فرمانده ناجا، ایران را به عنوان الگویی تمام عیار برای کشورهای منطقه خواند و اظهار داشت: نیروی انتظامی در حال حاضر کارهای مردم‌یاری از جمله ساخت مسجد، مدرسه و کارهای بهداشتی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول