اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

برپایی 157 صندوق رأی برای رقابت 9 کاندیدا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: انتخابات مجلس نهم در مشگین‌شهر با برپایی 157 صندوق رأی و رقابت 9 کاندیدا در این شهرستان برگزار می‌شود.

برپایی 157 صندوق رأی برای رقابت 9 کاندیدا

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمد‌اوغلی پیش از ظهر امروز در جلسه مجریان و عوامل انتخابات در مشگین‌شهر اظهار داشت: در حوزه انتخابیه مشگین‌شهر در قالب یک حوزه اصلی و سه حوزه فرعی در بخش‌های ارشق، لاهرود و مراد‌لو 157 صندوق رای تدارک دیده شده و پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد صندوق رای و شعب اخذ آرا 69 مورد مربوط به صندوق ثابت و 88 مورد نیز صندوق سیار است.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از رقابت 9 کاندیدا در این شهرستان برای راهیابی به مجلس نهم خبر داد و افزود: از 11 کاندیدای ثبت نام شده سه نفر رد صلاحیت شدند که به هشت نفر تایید صلاحیت‌ها یک نفر کاندیدای انتقالی از تهران اضافه شده است که در مجموع 9 نفر در این حوزه انتخابیه روز 12 اسفند رقابت می‌کنند.

محمد‌اوغلی بیان داشت: مردم مشگین‌شهر در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به رغم شیطنت‌های مختلف با آگاهی و بصیرت کامل و 87 درصد مشارکت در صحنه حاضر شده و یک سر و گردن بالاتر از میانگین کشوری در انتخابات عزت و عظمت خود را نشان دادند.

این مسئول یادآور شد: ما از ماه‌ها پیش و با تشکیل پنج کمیته تدارکات و پشتیبانی، تبلیغ و اطلاع‌رسانی، کمیته امنیتی و حفاظتی، کمیته استعلامات و همچنین کمیته حقوقی فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از آمادگی 2 هزار و 500 نفر نیروی انسانی برای برگزاری با شکوه انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه مشگین‌شهر خبر داد و افزود: این نیروها در قالب هیئت اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای انتظامی و همچنین نیروهای ستادی پیش‌بینی شده است.

محمد‌اوغلی با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری یک انتخابات با شکوه، سالم و کم‌دغدغه در یوم 12 اسفند تصریح کرد: مردم مشگین‌شهر در این روز با صلابت حضور خود افتخار دیگری را بر پیشانی نظام و اوراق زرین این کشور به ثبت می‌رسانند و به دنیا نشان خواهند داد که انتخابات در این کشور بدون توجه به ترفند استکبار جهانی در سلامت و صحت کامل است.

وی لازمه برگزاری انتخابات سالم و با امنیت کامل را مشارکت آحاد مردم در صحنه برشمرد و تصریح کرد: ما با برگزاری جلسات مختلف در شورای تامین و ستاد انتخاباتی در مشگین‌شهر رسالت و وظایف خطیر اعضای هیئت نظارت و اجرایی و بازرسی را تبیین کردیم و به کاندیداها نیز توصیه شده است در فضای کم‌تنش تنها به تبلیغ خود در ایام مجاز بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان مشگین‌شهر در پایان سخنان خود اظهار داشت: آنچه که در این باب بسیار ضرورت دارد عملگرایی و پایبندی به قانون است که همه وظیفه داریم در این چارچوب وظایف و رسالت خود را انجام دهیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول