اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم تاکید کرد

رعایت حقوق مسافرین در تعطیلات نوروزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم از شرکت‌های حمل و نقل مسافر خواست در ایام تعطیلات نوروز نسبت به رعایت حقوق مسافرین اهتمام جدی داشته باشند.

رعایت حقوق مسافرین در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم، قاسم باقری در جلسه کمیته ارتقای سطح خدمات حمل و نقل مسافری گفت: با تلاش و فعالیت‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر در بخش حمل و نقل جاده‌ای استان شاهد افزایش سطح کیفی خدمات حمل و نقلی و ارتقا سطح فرهنگی و تغییر نگاه اجتماعی به حمل و نقل در استان قم هستیم.

وی تاکید کرد: حضور بانوان محجبه فعال در این بخش و رضایت مسئولین ارشد استان و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای دلیل خوبی بر این ادعاست.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم با بیان اینکه ناوگان مسافری استان در آمادگی صد در صد برای خدمات دهی به مسافرین نوروزی قرار دارد، ابراز امیدواری کرد که همچون سال‌های گذشته مدیران و کارکنان شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر با اهتمام کامل به رعایت قوانین و مقررات حمل و نقل مسافر و خوش رویی موجب رضایت مسافرین شوند.

وی افزود: رضایت مسافرین از ارائه خدمات مطلوب می‌تواند موتور محرکی باشد که چرخ‌های این صنعت را روان‌تر و سریع‌تر بچرخاند و موجبات استفاده بیشتر مردم را از ناوگان عمومی به همراه داشته باشد که این خود زمینه ساز کاهش استفاده از وسایل حمل و نقل شخصی است.

باقری با تاکید بر رعایت کامل حقوق مسافرین به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی از رسیدگی سریع و قاطع به شکایات مسافرین و تخلفات خبر داد و اضافه کرد: مدیران فنی باید نسبت به وظیفه خود مبنی بر کنترل فنی اتوبوس‌ها اهتمام بیشتری به خرج دهند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول