اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه متحد اصولگرا:

نماینده ولی فقیه در فارس فصل‌الخطاب تصمیم‌گیری‌ها است

خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایی در شیراز گفت: اعتلای جایگاه نماینده ولی فقیه به عنوان فصل‌الخطاب برای توسعه فارس ضروری است.

نماینده ولی فقیه در فارس فصل‌الخطاب تصمیم‌گیری‌ها است

به گزارش خبر گزاری فارس از شیراز، محمدعلی شیخی ظهر امروز در نخستین نشست خبری کاندیداهای جبهه متحد اصولگرا در شیراز با تأکید بر توجه جدی به تبیین و اعتلای جایگاه نماینده ولی فقیه در استان فارس در راستای تصمیم‌گیری‌های کلان اظهار داشت: فصل‌الخطاب تصمیم‌گیری‌ها در این استان نماینده ولی فقیه بوده، از این رو توجه به این جایگاه بسیار ضروری است.

کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: از آنجا که هر شهر و استانی ویژگی‌های خود را دارد و مردم هر شهری را با یک لقب می‌شناسند، شیراز دارای ظرفیت‌های بی‌شماری است که اگر از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب بهره برده شود این شهر به جایگاه واقعی خود نزدیک می‌شود.

عضو جبهه متحد اصولگرایان شیراز با بیان اینکه مشکل مدیریتی در استان فارس عامل اصلی نرسیدن فارس به جایگاه واقعی است، ابراز داشت: من به عنوان یک شهروند و یک کاندیدا معتقدم تاکنون از نماینده ولی فقیه در فارس نخواسته‌ایم که در تصمیم‌گیری‌های کلان نقش داشته باشد، از این رو با اعتلای این جایگاه رفیع باید سعی در تقویت ظرفیت‌های این استان داشت ضمن اینکه بومی نبودن استاندار نیز در این راستا نقش چشم‌گیری دارد.

شیخی با تأکید بر بهره بردن از نظرات نماینده ولی فقیه در این استان، ایشان را فصل‌الخطاب تمام تصمیم‌گیری‌ها معرفی و اضافه کرد: زمانی که مدیریت‌های کلان این استان بومی نباشند و شناخت کافی و کاملی از فارس، ظرفیت‌ها و مردم این جغرافیا نداشته باشند چگونه می‌خواهند نسبت به ارتقای جایگاه استان فارس در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادها اقدام کنند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه مدیریت جزیره‌ای در فارس پسندیده و مطلوب نیست، خاطرنشان کرد: امید است با اعتلای جایگاه نماینده ولی فقیه در این استان، انتخاب استاندار بومی و همت جمعی بتوانیم فارس را به سمت آنچه که شایسته آن است هدایت کنیم.

این نامزد انتخاباتی در ادامه با اشاره به اینکه اصفهانی‌ها خود را مهد تمدن ایران زمین می‌دانند بیان کرد: زمانی اصفهانی‌ها با آثار تاریخی، خود را مهد تمدن معرفی می‌کنند ما که در شیراز آثاری با قدمت چندین هزار ساله داریم چرا نسبت به این عناوین حساسیت نشان ندهیم.

وی تصریح کرد: این جای تأسف است که برخی از ما کاندیداها می‌خواهند در سخنانمان نامی از تخت جمشید با این همه قدمت نکنیم و چرا باید از بیان نام تخت جمشید پرهیز کنیم.

شیخی تصریح کرد: این به دور از انصاف است که شیراز با این همه ظرفیت این‌قدر مظلوم بماند.

این نامزد انتخاباتی با اشاره به وجود امام‌زاده‌های واجب‌التعظیم در شیراز نیز گفت: باید از ظرفیت‌های مذهبی شیراز در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر معرفی این شهر به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) بیشتر استفاده شود.

وی در پایان با اشاره به همدلی و یک‌سویی منتخبان جبهه متحد اصولگرا در شیراز اظهار داشت: عدم وجود تفرقه میان کاندیداهای جبهه متحد اصولگرا و همدلی و همسویی آنها بی‌شک می‌تواند در ارتقای جایگاه فارس مؤثر باشد.

به گزارش فارس، محمدعلی شیخی یکی از بنیانگذاران سپاه پاسداران در استان فارس است که سوابق مختلفی را در حوزه‌های لجستیکی و مهندسی سپاه در سطح کلان داشته و فارغ‌التحصیل دانشگاه شهید بهشتی و از یادگاران دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول