اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 300 نفر از منتخبان جامعه، کار، تولید و تعاون اصفهان

همایش مشارکت حداکثری انتخابات قانونمند در اصفهان برگزار شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز همایش مشارکت حداکثری، انتخابات قانونمند با حضور 300 نفر از منتخبان جامعه، کار، تولید و تعاون استان اصفهان برگزار شده است.

همایش مشارکت حداکثری انتخابات قانونمند در اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز و در آستانه انتخابات همایش مشارکت حداکثری، انتخابات قانون‌مند به میزبانی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.

اهمیت و جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی در راستای سرنوشت کشور و انقلاب اسلامی حضور حداکثری تمامی اقشار مختلف جامعه را در برگزاری انتخاباتی با‌شکوه در سراسر کشور می‌طلبد.

جامعه کار، تولید و تعاون اصفهان بخش عمده‌ای از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند و این قشر از جامعه نیز باید با حضور حداکثری خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب نمایندگانی اصلح و توانمند مجلسی کارآمد و مؤثر را برای کشور رقم بزنند.

پیش از ظهر امروز همایش مشارکت حداکثری، انتخابات قانون‌مند با حضور 300 نفر از منتخبان جامعه، کار، تولید و تعاون استان اصفهان برگزار شده است.

این افراد باید در راستای دست‌یابی به اهداف نظام و انقلاب در سطح جامعه گام بردارند و با رأی خود و حضور حداکثری خود در انتخابات قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به تمامی دنیا ثابت کنند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول