اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

درخشش در المپیادهای بین‌المللی نشان دهنده ضریب هوشی ایرانیان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: حضور و درخشش جوانان در المپیادهای بین‌المللی نشان دهنده ضریب هوشی ایرانیان است.

درخشش در المپیادهای بین‌المللی نشان دهنده ضریب هوشی ایرانیان است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در دیدار رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با ابراز خرسندی از فعالیت‌‌های دانشگاه آزاد اسلامی و خدمات این دانشگاه به کشور اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در بحث کمیت به خوبی درخشیده است و باید خیز دوم این دانشگاه معطوف به امور کیفی باشد و ارتباط رشته‌های دانشگاه با نیازهای جامعه مورد توجه و لحاظ شود.

وی ادامه داد: آمار ارائه شده از سوی رئیس دانشگاه دلگرم کننده است و تجربه ثابت کرده است که ضریب هوشی ایرانیان بالاست و نتایج المپیادها و مسابقات بین‌المللی مبین موضوع است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به غیر دولتی بودن دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نهادی مردمی است و از بودجه عمومی کشور استفاده نمی‌کند.

وی افزود: هر کاری از دست من در حق دانشگاه آزاد اسلامی بر آید انجام خواهم داد و در خدمت این دانشگاه هستم.

در ابتدای این نشست، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با ابراز خرسندی از انتصاب آیت‌الله خاتمی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان از فعالیت‌های این نهاد آموزشی و گسترش کمی و کیفی چشم گیر آن گزارشی ارائه کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به عنوان بزرگترین نهاد آموزش عالی استان صاحب عناوین برتر کشوری در عرصه‌های علمی، آموزشی، رفاهی و ورزشی است.

علی اصغر پرتوی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان دارای 14 هزار دانشجو، 310 عضو هیئت علمی تمام وقت و 135 هزار متر مربع فضای آموزشی، کارگاهی، آزمایشگاهی و خوابگاه‌های دانشجویی برای برادران و خواهران است.

وی افزود: بیش از یک هزار عنوان مقاله علمی از سوی اعضای هیئت علمی این دانشگاه در مجلات معتبر علمی داخل و خارج چاپ و یا کنگره‌های بین‌المللی ارائه شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ادامه داد: این واحد دانشگاهی تا کنون بیش از 33 هزار فارغ التحصیل تحویل جامعه داده است.

وی در این گزارش به توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه اشاره کرد و گفت: این واحد دانشگاه در سال‌های آتی توسعه تحصیلات تکمیلی به ویژه مقطع دکترا را در برنامه‌های خود دارد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول