اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو

صدور مجوزهای حفاری در شهرکرد متوقف می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد گفت: از تاریخ 20 اسفندماه جاری لغایت 15 فروردین‌ماه سال 91 صدور مجوزهای حفاری در شهرکرد متوقف می‌شود.

صدور مجوزهای حفاری در شهرکرد متوقف می‌شود

نورالله غلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: نواحی چهارگانه، سازمان‌ها و دوایر خدماتی شهرداری، از 20 اسفندماه جاری خود را برای آماده‌سازی شهر برای استقبال از بهار و نیز پذیرایی مناسب و آبرومند از میهمانان نوروزی آماده می‌کنند.

وی به موفقیت شهرداری در سال‌های گذشته در امر پاکسازی معابر و  استقبال از میهمانان نوروزی اشاره کرد و گفت: در راستای سنت زیبای خانه‌تکانی توسط شهروندان، شهرداری شهرکرد نیز در صدد آن است که سیمای شهر را نیز متحول سازد.

غلامیان با تأکید بر تنظیف، زیبایی و آماده‌سازی شهری در آستانه سال نو، افزود: اصلاح و نوسازی مبلمان و تأسیسات شهری، شستشوی المان‌ها و معابر، رنگ‌آمیزی جداول، گلکاری و درختکاری در میادین، بوستان‌ها و پارک‌های شهر، برپایی سفره‌ نمادین هفت‌سین در ورودی شهر از جمله برنامه‌های ستاد تسهیلات نوروزی این شهرداری است.

شهردار شهرکرد ادامه داد: راه‌اندازی اکیپ‌های راهنمای گردشگران و مسافران، تجهیز و آماده‌سازی پارک‌ها به‌منظور اسکان موقت میهمانان نوروزی، تهیه و توزیع نقشه‌ راهنمای شهر از دیگر این اقدامات به‌شمار می‎رود.

وی تصریح کرد: ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر، پاک‌سازی پوسترهای زاید تبلیغاتی، ساماندهی تابلوها و علائم راهنما، سرویس‌دهی مناسب ناوگان حمل و نقل درون شهری، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از دیگر برنامه‌های شهرداری شهرکرد در ایام نوروز است.

شهردار شهرکرد افزود: از 20 اسفندماه جاری لغایت 15 فروردین‌ماه سال 91 صدور مجوزهای حفاری در شهرکرد نیز متوقف می‌شود.

غلامیان با تاکید بر ضرورت فراهم کردن شرایط مساعد برای گردشگران نوروزی در شهرکرد،افزود: برنامه‌ریزی و هماهنگی بین‌بخشی برای پیشگیری از بروز نارسایی ‎در خدمات شهری ضروری است.

شهردار شهرکرد از شهروندان و تمامی ارگان‌ها نیز خواستار تعامل و همکاری بیشتر با شهرداری به‌منظور جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، بهداشت و نظافت سطح شهر و آمادگی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول