اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه بروجرد:

حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه بروجرد گفت: حضور پرشور مردم در 12 اسفند در پای صندوق‌های رأی ناامید کردن دشمنان را دربر دارد.

حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، سجاد معین شامگاه سه‌شنبه در همایش دانشجویی کمیته امداد بروجرد گفت: حضور ملت ایران در 12 اسفند حماسه‌ای عظیم است که سبب ناامید شدن دشمنان می‌شود.

وی اظهار داشت: دشمنان گمان دارند، که با تحریم‌ها و تهدیدها می‌توانند ملت مسلمان ایران را نسبت به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب دلسرد کنند ولی در راهپیمایی 22 بهمن ملت ایران به آنها نشان داد که پایبند و معتقد به نظام و ارزش‌ها هستند.

معین تصریح کرد: دانشجویان امید جامعه هستند و نظام جمهوری اسلامی روی آنها بیشتر حساب می‌کند و همه دانشمندان ایرانی تلاش دارند، که جوانان راه آنها را ادامه دهند.

وی بیان کرد: قشر محروم و مستضعف جامعه همواره حامی نظام بوده‌اند.

معین در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: شهادت دانشمند هسته‌ای ایران شهید احمدی‌روشن نشان داد، که دانشجویان ما بیدار هستند و استقبال دانشجویان ما به رشته‌های هسته‌ای بیانگر این است که مشتی محکم‌تر از همیشه بر دهن دشمنان زده‌اند.

وی یادآور شد: با اینکه 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، هر کجا دشمن در جامعه ما دخالت داشته، شکست بیشتری را متوجه شده است.

معین اضافه کرد: با همه توطئه‌ها و تحریم و تهدیدات هیچ گاه هدف ما تغییر نکرده و در هیچ جا حتی یک قدم هم عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در این مراسم اظهار داشت: دانشجو باید منصف باشد و در تمام مسائل روشنگر باشد و باید در عرصه‌های اقتصادی، علمی و اجتماعی نقش ایفا کنند.

غلام‌رضا متقی دانشجویان را به عنوان یک عنصر ارزشمند و اثرگذار در جامعه دانست و گفت: دانشجویان نقش و جایگاه رفیعی دارند.

در پایان این مراسم از 30 دانشجو و مربیان موفق تجلیل شد و هم‌چنین از 200 دانشجوی شرکت کننده در این مراسم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول