اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک رزمنده دفاع مقدس:

شهدا شاگردان ممتاز مکتب امام خمینی بودند

خبرگزاری فارس: یک رزمنده دفاع مقدس گفت: شهدا شاگردان ممتاز مکتب امام خمینی(ره) بودند و باید در این‌باره به مردم اطلاع‌رسانی کرد.

شهدا شاگردان ممتاز مکتب امام خمینی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سرهنگ هادی اسماعیل‌زاده شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای روستای شلیلی در شهرستان شوشتر اظهار داشت: شهدا شاگردان ممتاز مکتب امام خمینی(ره) بودند و رسم مردانگی و آزادگی را از مقتدای خود آموختند.

وی افزود: شهدا در ادای دین خود به اسلام سنگ تمام گذاشتند و در این‌باره جای هیچ حرفی باقی نمانده است، ولی باید در شرایط کنونی بر روی اینکه آیا ما دِین خود را برای شهدا ادا کرده‌ایم، تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا جان شیرین خود را با رستگاری و فوز الی‌الله معامله کردند‏، گفت: وقتی انسان تمسک به حبل‌الله داشته باشد و معنای عرشی زیستن را بداند، دیگر مشغله‌ها و ریزه‌خواری دنیا برایش معنا و مفهومی ندارد.

اسماعیل‌زاده با تأکید بر اینکه شهدا و ایثارگران جوانه‌های امید را در دل مستضعفان جهان زنده کرده‌اند‏، اظهار داشت: از ثمرات درخت تناور انقلاب اسلامی این است که امروز مستضعفان و آزادگان جهان در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده و دیگر زیر بار زور و تزویر نمی‌روند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس در این‌باره خاطرنشان کرد: شناخت شهدا در شرایط کنونی برای از ضروریات اجتماعی جامعه است و باید در این‌باره تلاش کرد.

اسماعیل‌زاده با اشاره به تعبیر فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه عصر حاضر، عصر غلبه مستضعفان بر مستکبران جهان است، افزود: بیداری اسلامی منطقه خاورمیانه و جنبش وال‌استریت مفهوم بلند فرمایش سلاله حضرت زهرا(س) را به وضوح اثبات کرده است.

این مقام مسئول افزود: در شرایط کنونی دشمن از فراگیر شدن جنبش‌های اسلامی در جهان و خاورمیانه ترس دارد و تلاش دارد که این جنبش‌ها نابود و یا به انحراف کشیده شوند.

وی با تأکید براینکه دیگر هیچ راه غلبه‌ای برای دشمنان اسلام علیه مردم عزیز ایران وجود ندارد‏، بیان کرد: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل بار‌ها و بار‌ها چه در جنگ هشت ساله علیه ملت ایران، چه در جنگ 33 روزه لبنان‏، چه در تجاوز 22 روزه به فلسطین و ... طعم تلخ ناکامی و رسوایی را چشیده است.

وی با اشاره به تهدید به ترور فرماندهان ارشد سپاه توسط سناتورهای آمریکایی افزود: مگر بسیجی و سپاهی ترسی از مرگ و شهادت دارد که عده‌ای بی‌خبر و نادان آنها را به تعبیر خودشان تهدید و مرعوب می‌کنند و بسیجی همیشه پیشتاز ایثار و شهادت برای آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

اسماعیل‌زاده با تأکید بر اینکه شهادت هنر مردان خداست‏، بیان کرد: شهدا انسان‌های جاودان هستند و تا همیشه تاریخ از رزق پروردگارشان روزی می‌خورند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول