اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور خبر داد

ایجاد 9 هزار شغل در کارخانه ذوب آهن قروه

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اجرایی کردن فاز دوم و سوم کارخانه ذوب آهن شهرستان قروه، از ایجاد 9 هزار فرصت شغلی در این کارخانه خبر داد.

ایجاد 9 هزار شغل در کارخانه ذوب آهن قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضا رحیمی عصر امروز در جمع مردم شهرستان قروه در سالن ورزشی تختی این شهرستان اظهار کرد: توسعه منطقه نیازمند سرمایه‌گذاری است بنابراین از تمامی سرمایه‌گذاران بومی استان کردستان خواست در حوزه‌هایی که توجیه فنی و اقتصادی دارد سرمایه‌گذاری کنند.

وی افزود: به منظور ترغیب سرمایه‌گذاران بومی استان دولت نیز از آنها حمایت می‌کند.

وی از شهرستان قروه به عنوان یکی از نقاط مستعد سرمایه‌گذاری در استان یاد کرد یادآور شد: این شهرستان دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوان در بخش‌های کشاورزی و معدن است.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از اجرای طرح‌های متناسب با شرایط این شهرستان توسط دولت خبر داد و تصریح کرد: این طرح‌ها نیز به منظور توسعه و پیشرفت شهرستان قروه در دست طراحی و اجرا است.

رحیمی بیان داشت: مشکلات بخش آب کشاورزی دشت‌های اطراف این شهرستان نیز با انتقال آب سدهای آزاد و ژاوه رفع خواهد شد.

وی از بخش کشاورزی به عنوان تاثیرگذارترین بخش‌ در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی نام برد و گفت: تقویت بخش کشاورزی این شهرستان به منظور افزایش سطح تولیدات کشاورزی و باغی و ایجاد اشتغال در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد.

وی تصریح کرد: کلنگ زنی دانشگاه صنعتی کردستان در قروه نیز به منظور افزایش سطح دانش مردم انجام شده و زمینه توسعه فضاهای آموزشی در این منطقه را فراهم کرده است.

معاون اول رئیس جمهور توسعه راه‌های شهرستان قروه را از مهم‌ترین نیازهای مردم این شهرستان عنوان کرد و افزود: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف راهسازی در این شهرستان از اولویت‌ها بوده و بهره‌برداری از پروژه بزرگراه همدان – سنندج از جمله این طرح‌ها است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول