اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اول رئیس جمهور

مسکن مهر اولویت دولت است

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور از طرح مسکن مهر به عنوان یکی از بزرگترین برنامه‌های دولت نام برد و گفت: بهره‌برداری از تمام واحدهای مسکن مهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهم‌ترین هدف دولت است و به صورت جدی در سراسر کشور دنبال می‌شود.

مسکن مهر اولویت دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدرضا رحیمی بعد از ظهر امروز در سالن ورزشی تختی شهرستان قروه، به ساخت 2 میلیون و 700 هزار واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن مهر در کشور اشاره و اظهار کرد: بهره‌برداری از تمامی این واحدها تا پایان دولت دهم مهم‌ترین هدف دولتمردان است.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت اجرای طرح ملی مسکن مهر تصریح کرد: طرح مسکن مهر از تورم 30 درصدی و گرانی مسکن در کشور جلوگیری کرده است.

به گفته معاون اول رئیس جمهور، وضعیت فعلی بازار مسکن در کشور نشان دهنده میزان تاثیر بالای اجرای پروژه‌های مسکن مهر است.

رحیمی تصریح کرد: خانه‌دار شدن مردم به ویژه اقشار کم درآمد جامعه و جلوگیری از ایجاد تورم در بازار مسکن مهم‌ترین هدف دولت در اجرای طرح ملی مسکن مهر بوده است.

وی افزود: خوشبختانه با ساخت و ساز جهشی و روند رو به رشد واحدهای مسکونی مهر در کشور یک حرکت جهادگونه در عرصه سازندگی و اقتصاد کشور ایجاد شده است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه سهمیه استان کردستان از مسکن مهر نیز بیش از 60 هزار واحد است، افزود:  در سفر دو روزه ما به کردستان 8 هزار و 678 واحد از این میزان در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است.

رحیمی خاطر نشان کرد: امیدواریم تمام سهمیه استان در زمینه ساخت واحدهای مسکونی تحقق پیدا کند و این پروژه‌ها تا پایان سال آینده به بهره‌برداری برسند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با ساخت این واحدهای مسکونی و اختصاص اعتبارات جهشی به استان کردستان شاهد حذف چهره محرومیت از استان باشیم.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول