اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی:

همایش توسعه پایدار با رویکرد جهاد اقتصادی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی گفت: همایش توسعه پایدار با رویکرد جهاد اقتصادی برگزار می‌شود.

همایش توسعه پایدار با رویکرد جهاد اقتصادی برگزار می‌شود

مسعود نصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی نقش مهم و ارزشمندی در صنعت نفت دارد و در سال جهاد اقتصادی شاهد موفقیت‌های ارزنده‌ای در صنعت نفت هستیم.

وی افزود: با روحیه جهادی، توسعه زیرساخت‌های صنعت نفت در تمام نقاط کشور به ویژه در منطقه ویژه پارس و حوزه عملیاتی پارس جنوبی و پارس کنگان ایجاد شده و ما در آستانه تحول عظیم در این منطقه هستیم. مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی از برگزاری همایش توسعه پایدار در عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: سومین همایش ملی چشم‌انداز توسعه پایدار، یکپارچه و دانایی‌محور با محوریت توسعه صنعت نفت و گاز ایران از روز سوم اسفندماه(فردا) آغاز خواهد شد.

نصوری تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با مشارکت شرکت نفت و گاز پارس این همایش بزرگ و ارزشمند را برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: سومین همایش ملی چشم‌انداز توسعه پایدار منطقه ویژه پارس در واقع با رویکرد جهاد اقتصادی و صیانت از منافع ملی در میدان مشترک پارس جنوبی برگزار می‌شود و امیدوار هستیم در این راستا به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرعامل پارس جنوبی یادآور شد: در سال گذشته و امسال شاهد حضور همه‌جانبه متخصصان داخلی در عرصه صنعت نفت و به‌ویژه در پارس جنوبی هستیم و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

نصوری گفت: همایش توسعه پایدار در واقع یک همایش با رویکرد پژوهشی است که دو دوره گذشته آن نیز با موفقیت و با مشارکت صاحب‌نظران عرصه صنعت نفت برگزار شده و استفاده از سرمایه‌های فکری توانمندان داخلی برای توسعه میدان گازی پارس جنوبی از محورهای مهم این همایش است.

وی بیان کرد: مدیران این سازمان با تفکر جهادی و فرهنگ بسیجی در مسیر رشد و توسعه صنعت نفت تلاش می‌کنند و حرکت در مسیر مقام معظم رهبری مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت این مجموعه است.

بر اساس این گزارش، سومین همایش توسعه پایدار منطقه ویژه پارس، با رویکرد جهاد اقتصادی و صیانت از منافع ملی در میدان مشترک پارس جنوبی، در روزهای سوم و چهارم اسفندماه جاری در مرکز همایش‌های خلیج فارس عسلویه برگزار می‌شود.

شناسایی چالش‌ها و رفع اثربخش موانع و مشکلات موجود در مسیر اجرای طرح‌های پارس جنوبی در بازده زمانی برنامه‌ریزی شده از جمله اهداف این همایش است.

در این همایش 9 کارگروه تشکیل شده است و مسائل مهمی مانند مدیریت راهبردی و یکپارچه مخازن نفت و گاز، یکپارچگی جامع در توسعه و مدیریت طرح‌های نفت و گاز، مدیریت سرمایه‌گذاری، توانمندسازی نظام پیمانکاری و توسعه ساخت داخل، مدیریت اثربخش فناوری‌های نفت و گاز، مدیریت زمان، کیفیت و بهره‌وری، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، مستند سازی تجربیات و مدیریت دانش و تحقق عملی پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی طرح‌ها و پروژه‌ها در این منطقه را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول