اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار قم:

سیمای شهر قم در آستانه نوروز تغییر می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون شهردار قم گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، شهرداری قم اقدامات ویژه‌ای را به منظور زیباسازی و تغییر سیمای شهر به اجرا می‌گذارد.

سیمای شهر قم در آستانه نوروز تغییر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جهانبخش نجف‌زاده اظهار داشت: در همین خصوص برنامه ریزی لازم به منظور آماده سازی و تجهیز بوستان‌های بزرگ شهری برای اسکان موقت زائران و مسافران و کاهش حجم ترافیک در هسته مرکزی و بستر رودخانه با همکاری برخی از ادارات استان صورت گرفته تا بتوانیم محیطی آرام و ایمن را برای زائران مهیا کنیم.

وی ادامه داد: به‌منظور افزایش کیفی خدمات مربوطه در بوستان‌ها گشت بازرسی پیاده مدیران حوزه و سازمان‌های تابعه و مناطق شهرداری از پارک‌ها و بوستان‌ها به منظور رفع نواقص و نازیبایی‌ها از جایگاه‌های اسکان، وسایل بازی، تجهیزات و تاسیسات مربوطه و مبلمان‌ها و سرویس‌های بهداشتی و آبنماها آغاز شده تا با حضور مدیران هر منطقه در اسرع وقت مستقیماً موارد بررسی و حل و فصل شود تا نوروز امسال را با آمادگی مطلوب‌تر و بیشتر به استقبال زائران شهر کریمه اهل بیت (علیهم السلام) برویم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: این گشت‌ها به طور مستمر در بوستان‌های بزرگ شهری با حضور مدیران مناطق مربوطه ادامه خواهد داشت تا علاوه بر رفع نواقص احتمالی نسبت به تجهیزات این بوستان‌ها به اقلام ضروری و مورد نیاز با توجه به حجم زائرین و مسافرین در آن برنامه ریزی و مدیریت صورت پذیرد.

وی در خصوص اطلاعاتی که زائرین باید قبل از عزیمت به شهر قم داشته باشند، ابراز داشت: از زائرانی که قصد عزیمت به شهر مقدس قم را دارند تقاضامندیم به منظور رفاه حال خود و همراهانشان به چند نکته مهم توجه داشته باشند. ستادهای ویژه نوروزی به منظور اطلاع رسانی و راهنمایی از خدمات صورت گرفته در ورودی‌ها و هسته مرکزی شهر با همکاری برخی از ادارات استان برپا شده تا در این ایام نسبت به تامین مایحتاج مورد نیاز، از جمله دسترسی به اماکن زیارتی، اقامتی، اسکان، بوستان‌ها و پارکینگ‌ها و... اطلاع رسانی کامل صورت پذیرد.

وی در پایان افزود: سامانه 137 شهرداری قم به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشکلات و درخواست‌های شهروندان است. همچنین به منظور حفظ امنیت و آسایش خود و همراهان فقط از نقاط تعیین شده در مدارس، بوستان‌ها و مجتمع‌های بزرگ ورزشی و فرهنگی برای اسکان استفاده کرده و از نصب هر گونه چادر در بستر رودخانه خودداری کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول