اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان:

رقابت‌های چوگان دهه فجر هنوز برپا نشده است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان گفت: این هیئت به دلیل وجود نابسامانی‌ها جوی هنوز نتوانسته است برنامه‌های ویژه دهه فجر خود را به مرحله اجرا درآورد اما تا قبل سال جدید به طور حتم این مراسم برپا می‌شود.

رقابت‌های چوگان دهه فجر هنوز برپا نشده است

رضوان جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به احتمال زیاد برنامه‌های هیئت چوگان استان اصفهان به مناسبت برپایی دهه مبارک فجر در جمعه آینده اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: هیئت چوگان استان اصفهان سه رقابت‌ رده‌بندی را که دو دیدار آن مربوط به آقایان (برای انتخاب رتبه سوم و چهارمی و همچنین اول و دومی) و یک دیدار مربوط به بانوان چوگان‌باز است را پیش‌رو دارد.

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به  اسب مارشال (نریان چهار ساله) هیئت چوگان استان اصفهان کرد و بیان داشت: این اسب 25 میلیون تومانی که نژاد آن به بهترین‌ اسب‌های قبل از انقلاب می‌رسد به دلیل نبود امکانات لازم از ناحیه دست دچار مشکل شده و در صورتی که عفونت بدن اسب را فرا بگیرد، هیئت چوگان استان اصفهان مجبور به کشتن آن است.

وی با اشاره به اینکه بی‌مهری برخی از مسئولان استان اصفهان به چوگان، کمر این ورزش را به خاک رسانده است، تاکید کرد: چوگان‌بازان شاید بتوانند کمبود‌ها را تحمل کنند، اما در مورد مشکلی که برای مارشال به وجود آمده است باید جوابگو باشند.

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان ادامه داد: با وجود اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در مورد ورزش‌های بومی ایران از جمله چوگان توصیه‌های لازم را به مقامات ورزشی داشته‌اند، اما در استان اصفهان کوچک‌ترین توجهی به این امر نمی‌شود.

وی بیان داشت: با وجود طوفان‌های ناملایمی که چوگان استان اصفهان را در برگرفته است، چوگان‌بازان همچنان به قله‌های پیروزی آینده می‌اندیشند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول